GrafZeppelin skrev:Trodde faktiskt aldrig jag ens skulle tänka tanken:
Schack Unique 4. Lönn/valnöt, genomgående hals, ebenholtsbräda. Bartolini-mikar, Schack preamp. Den bas jag haft överlägset längst och spelat mest på med råge, trots detta i fantastiskt bra skick.
Någon intresserad?
GrafZeppelin skrev:Trodde faktiskt aldrig jag ens skulle tänka tanken:
Schack Unique 4. Lönn/valnöt, genomgående hals, ebenholtsbräda. Bartolini-mikar, Schack preamp. Den bas jag haft överlägset längst och spelat mest på med råge, trots detta i fantastiskt bra skick.
Någon intresserad?
men säljer du den inte till mej insisterar jag på att du inte säljer den.. Du kommer ångra dej, det vet du, men vad du inte vet är att du kommer ångra dej så extremt jävla totalmycket att du kommer slita skägget av din själfrändes mamma i ren desperation över vad puckat det var att sälja den.. now you know!
the_great_alfonzo skrev:men säljer du den inte till mej insisterar jag på att du inte säljer den.. Du kommer ångra dej, det vet du, men vad du inte vet är att du kommer ångra dej så extremt jävla totalmycket att du kommer slita skägget av din själfrändes mamma i ren desperation över vad puckat det var att sälja den.. now you know!
GrafZeppelin skrev:På grund av the curse of the låga B-sträng!
Et tu Brute!
Skönt att man inte är ensam.
Trist att sälja en sån skönhet, men lycka till GH!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
GrafZeppelin skrev:På grund av the curse of the låga B-sträng!
Har inte du en Sadowsky som gör dig immun mot allt vad "curse of the låga B-sträng" heter? Eller är det mer rullstensås och kvarnhjuls B-strängs-curse du snackar om?