Pbas SONIC BLUE - DRAGNING PÅ FREDAG!
- Valle
- VIP medlem
-
- VIP medlem
19 lotter kvar...
Kom o köp lotter!!
Kom o köp lotter!!
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr Spock
- Medlem++
No kidding?knedy skrev:Jag gissar nån gång när lotterna är sålda.Mr Spock skrev:När är dragningen?
Min tanke var att lottförsäljningen skulle gå snabbare om datum för dragning spikas.
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
- Chriller
- VIP medlem
Nej, det var nåt i stil med "kan inte nån köpa lite lotter så vi får en dragning på fredag". Eller kanske "jag vill göra rätt för mig, men har inte fått kontonr", men sen slog det mig att det säkert står på förstasidan hur det funkar med betalning och jag orkar inte läsa där just nu.knedy skrev:Att du köper resten av lotterna så vi får en dragning på fredag?Chriller skrev:Det var nåt jag skulle skriva här, men jag har glömt vad.
Eller så skulle jag bara skriva BUMP. Hursomhelst är ju tre lotter till tingade nu så det funkade ju hur som helst...
-
- Kontot är inaktiverat
- broder blues
- Medlem++
Eller så bestämmer vi att den som vinner får betala lotterna som är osåldaknedy skrev:Ska vi säga så att det blir dragning på fredag 20:00, då får det bära eller brista om resten av lotterna inte har sålts.

Borde ju få fart på affärerna..
Tror d har fixat sig fram till helgen... Spännande, spännande.
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
-
- VIP medlem
Bära eller brista?knedy skrev:Ska vi säga så att det blir dragning på fredag 20:00, då får det bära eller brista om resten av lotterna inte har sålts.
Nix..
Blir inte alla lotter sålda blir de inge baslotteri heller.
Har en eventuell köpare på den som verkligen vill ha den. Då säljer jag den heller direkt till honom..
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- knedy
- VIP medlem
Ok, ska vi säga såhär då: Alla lotter sålda innan fredag annars avblåses lotteriet? 
Det borde få folk att köpa resten snabbt.

Det borde få folk att köpa resten snabbt.

Senast redigerad av knedy den sön 12 okt 2008, 17:24, redigerad totalt 1 gånger.
Officiell stormästare i EB-orden
- FreCKo
- Medlem++
- knedy
- VIP medlem
Gör det för faan, bara att flytta om strängarna, intonera om och flytta axelbandsknoppen till andra hornet så har du en bögigt cool vänsterbas!FreCKo skrev:Alltså, basen är SNYGG som fan... Om den ändå vore vänsterhäntMan kanske ska skriva upp sig på två lotter iaf...

Det blir ju så ballt att du måste köpa fler än två lotter, köp tolv!!
Officiell stormästare i EB-orden
- FreCKo
- Medlem++
...OKEJ då! 43 och 45 till mig!knedy skrev:Gör det för faan, bara att flytta om strängarna, intonera om och flytta axelbandsknoppen till andra hornet så har du en bögigt cool vänsterbas!FreCKo skrev:Alltså, basen är SNYGG som fan... Om den ändå vore vänsterhäntMan kanske ska skriva upp sig på två lotter iaf...
![]()
Det blir ju så ballt att du måste köpa fler än två lotter, köp tolv!!
Men jag tänker inte köpa tolv lotter