200071 skrev:
Trevligt som alltid, men det vore ju kul om det dök upp lite nykomlingar också.
Jag hänger gärna med nån gång. Men jag vet inte om jag passar in bland de skäggiga fyrti-plusarna...
*host*
...och tretti-plusarna.
Varken KimS (dock iförd slimmat skägg), BasMartin,Tobbe eller Machan (ävenså skäggprydd) platsar väl i tretti-plussarna och alla har vid mins ett tillfälle bevistat PB Väst träff.
Eftersom jag själv, (skägglös 40++) dessvärre inte haft möjlighet att närvara (annat än andligen) vid alla PB Väst träffar så är det förmodligen säkerligen troligt att jag missat några -30 som varit med.
Jo, kanske det. Men en gosse som jag, som knappt är gammal nog att snyta sig själv och bära långbyxor platsar kanske inte i det gänget. Men vi får se om jag kan nästa gång.
Blev det förresten nån bild på mig och den trevliga möbelbasen (med de bekvämt (bah!) låga strängarna) som Årnes hade med sig? Minns jag rätt att det var en Woodo?
Frun tror inte på att jag provade en sån. Och så gillar jag att se mig själv på kort också...
Dramo: Den där idén om att snyta sig själv går för övrigt över när man skaffar skägg, det löser sig liksom av sig självt då!
Chriller skrev:Blev det förresten nån bild på mig och den trevliga möbelbasen (med de bekvämt (bah!) låga strängarna) som Årnes hade med sig? Minns jag rätt att det var en Woodo?
Frun tror inte på att jag provade en sån. Och så gillar jag att se mig själv på kort också...
Dramo: Den där idén om att snyta sig själv går för övrigt över när man skaffar skägg, det löser sig liksom av sig självt då!
Kolla med revyMartin.. Han höll väl i Daguerreotyp-apparaten?
Chriller skrev:Blev det förresten nån bild på mig och den trevliga möbelbasen (med de bekvämt (bah!) låga strängarna) som Årnes hade med sig? Minns jag rätt att det var en Woodo?
Tack för bildbeviset! Kul att se att gamnacken är med, trots att jag sitter ner...
För övrigt var det roligt när jag trodde att nästa träff var för att Geddy Lee skulle komma till stan och jag nog visade min tveksammaste min. Så visade det sig att det inte var Geddy Lee utan Geddy Lee som kommer. Då är det ju en annan sak. Honom träffar jag gärna! Och er andra, oavsett om ni är under eller över förti med eller utan skägg!
Annars kan ni ju komma till Kontiki den 6 november och se två härliga band rocka loss. Mitt eget Planet Ljud och Promises Promises där basisten enligt ryktet har en 8 strängad stämd i terser. Den tokfan.
Han kan dessutom behöva lite basiststöd då han blivit bestulen på två Hagström-basar för ett par veckor sen. Fy fan. Så det där med 8-strängat kanske kan bli knepigt förresten.
Men de har ju inga belgare där i ölsortimentet om jag minns rätt....
Chriller skrev:Annars kan ni ju komma till Kontiki den 6 november och se två härliga band rocka loss. Mitt eget Planet Ljud och Promises Promises där basisten enligt ryktet har en 8 strängad stämd i terser. Den tokfan.
Han kan dessutom behöva lite basiststöd då han blivit bestulen på två Hagström-basar för ett par veckor sen. Fy fan. Så det där med 8-strängat kanske kan bli knepigt förresten.
Va!? menar du att du spelar på basen!!?!?!
Vi ska ju prata om basar, inte spela på den. Eller har jag fattat fel?
Peter hjälp mig
Chriller skrev:Annars kan ni ju komma till Kontiki den 6 november och se två härliga band rocka loss. Mitt eget Planet Ljud och Promises Promises där basisten enligt ryktet har en 8 strängad stämd i terser. Den tokfan.
Peter hjälp mig
Chriller är en så kallad otrogen. sånt ses inte med blida ögon av kyrkoäldren.
Peter hjälp mig
Jag vägrar trp på det innan jag sett det!
Jag gillade den killen förut...