Halmstad den 8:e november.
Mick Karn - bas
Pat Mastelloitti - Trummor
Janne Schaffer - gitarr
m.m.
Isildurs Bane arrangerar.....
Kan kanske vara något. Inte ofta man får en chans att se Mick Karn i Sverige. Kan bli väldigt bra.

MVH//Jan
Brukar vara jättespännande möten i Halmstad.Hellboy skrev:http://www.mickkarn.net/
Mick Karn - bas
Janne Schaffer - gitarr
m.m.
Kan kanske vara något. Inte ofta man får en chans att se Mick Karn i Sverige. Kan bli väldigt bra.
MVH//Jan
Vet inte hur det ligger till i år men förra hösten var Levin på tapeten för denna tillställning. Vi pratade om det när jag träffade honom i England förra sommaren. Otroligt egentligen att ett bland "gemene man" ganska okänt band klarar av att organisera denna typ av årligt återkommande händelser där coola, beundrade och etablerade musiker ställer upp och tar sig till lilla Sverige. Och jag kan inte för mitt liv tänka mig att dom betalar speciellt mycket heller....... Skojjigt värre och väldigt imponerande.Wall skrev:Brukar vara jättespännande möten i Halmstad.Hellboy skrev:http://www.mickkarn.net/
Mick Karn - bas
Janne Schaffer - gitarr
m.m.
MVH//Jan
Förra året var det Mike Keneally (fd Zappa gitarrist för er som inte orkar googla) och Pamelia Kurstin på Theremin/loopar.
Pamelia kommer tillbaka iår.
IB är ett grymt bra band och Fredrik Johansson är en grym basist.
En lite parentes är att Tony Levin var på tapeten men kunde inte komma iår.
Tyvärr missar jag gigget.
Till er andra säger jag bara ÅK!, ni kommer inte att ångra er.
Hälsar,
/Wall
Tilläggas bör att det inte bara är en konsert utan även Workshops hela veckan. Så finns det någon som är intresserad av en "one on one" med mr. Karn så går det säkert att ordna.Hellboy skrev:Vet inte hur det ligger till i år men förra hösten var Levin på tapeten för denna tillställning. Vi pratade om det när jag träffade honom i England förra sommaren. Otroligt egentligen att ett bland "gemene man" ganska okänt band klarar av att organisera denna typ av årligt återkommande händelser där coola, beundrade och etablerade musiker ställer upp och tar sig till lilla Sverige. Och jag kan inte för mitt liv tänka mig att dom betalar speciellt mycket heller....... Skojjigt värre och väldigt imponerande.![]()
![]()
MVH//J
Jag har två Theremin:er. En som Micke B Tretow byggt och en Moog Theremin. Och jag har aldrig lyckats spela något som ens är i närheten av njutbart på någon av dom......Wall skrev: Mitt mål iår var att få en Theremin-lektion av Pamelia.
Det får bli nästa gång...
Hälsar,
/Wall
Facebooka in Pamelia, muta henne med snus + några euro så får du två timmar med henne. Glöm inte videokameran!Hellboy skrev:Jag har två Theremin:er. En som Micke B Tretow byggt och en Moog Theremin. Och jag har aldrig lyckats spela något som ens är i närheten av njutbart på någon av dom......Wall skrev: Mitt mål iår var att få en Theremin-lektion av Pamelia.
Det får bli nästa gång...
Hälsar,
/Wall![]()
//J