Mark Kung Sthlm skrev:Jag förstår inte vad ni menar, får man inte var ärlig här, eller skall man bara rövslicka...!?
Marcbass! Jag är väl den ände här som seriöst ha visat köpintresse av den 7 strängade basen!?
ELLER?
HAHA!
Tycker inte att det bidrar med något att säga att den är ful bara.
Tror det påverkar mer att säga att den är ful än att inte säga något alls. Samma sak att säga att den är snygg, fast "ful" tar nog mer.
Ögon har köparen förhoppningsvis och då är era åsikter om hur vida den ser bra ut eller inte till någon nytta då det handlar om dess tycke och smak. Som respekt för säljaren tycker jag man kan hålla dyrliga kommentarer för sig själv.
Jag tycker att man i en säljtråd bara ska skriva om man är intresserad att köpa..........................
Mark Kung Sthlm skrev:Jag förstår inte vad ni menar, får man inte var ärlig här, eller skall man bara rövslicka...!?
Marcbass! Jag är väl den ände här som seriöst ha visat köpintresse av den 7 strängade basen!?
ELLER?
HAHA!
Tycker inte att det bidrar med något att säga att den är ful bara.
Tror det påverkar mer att säga att den är ful än att inte säga något alls. Samma sak att säga att den är snygg, fast "ful" tar nog mer.
Ögon har köparen förhoppningsvis och då är era åsikter om hur vida den ser bra ut eller inte till någon nytta då det handlar om dess tycke och smak. Som respekt för säljaren tycker jag man kan hålla dyrliga kommentarer för sig själv.
Jag tycker att man i en säljtråd bara ska skriva om man är intresserad att köpa..........................
Femman var kanske lite mer lagom i antal strängar iofs. Rätt coola basar i sin anti-Fender anda trots allt...
Är det gnuggisar eller riktiga inlays Marcus?
BB3000S skrev:Femman var kanske lite mer lagom i antal strängar iofs. Rätt coola basar i sin anti-Fender anda trots allt...
Du får inte skriva "gnuggisar" det ju heltaskigt...
BB3000S skrev:Femman var kanske lite mer lagom i antal strängar iofs. Rätt coola basar i sin anti-Fender anda trots allt...
- Marcus kanske blir ledsen!
ok!
Är det klistermärken eller riktiga inlays Marcus?
Cool hur som helst - köp köp köp ni som behöver en F#-sträng! Lackad svart tex blir det ju värsta rockbasen...
Jaja. Jag får be om ursäkt.
Jag kan bara inte hålla inne mina tankar när jag ser bilden.
Men den ser ut och låter ju säkert som vilken onödigt dyr 49500-kronors Lado/Warwick/Unicorn/turkisk custom/möbel/termitbete/showoff/mer strängar och detaljer än vad man någonsin kommer att behöva-bas som helst.
Dramo skrev:Jaja. Jag får be om ursäkt.
Men den ser ut och låter ju säkert som vilken onödigt dyr 49500-kronors Lado/Warwick/Unicorn/turkisk custom/möbel/termitbete/showoff/mer strängar och detaljer än vad man någonsin kommer att behöva-bas som helst.
ok!
Cool hur som helst - köp köp köp ni som behöver en F#-sträng! Lackad svart tex blir det ju värsta rockbasen...
till 99% säker på att de är riktiga inlays..
I halsen iallafall..
Dom känns inte ens, och hade de varit gnu.. oj sorry, Klistermärken så hade man ju känt kanten!
+ att de kanske vore dumt o sätta klistermärke på en greppbräda..
ok!
till 99% säker på att de är riktiga inlays..
I halsen iallafall..
Dom känns inte ens, och hade de varit gnu.. oj sorry, Klistermärken så hade man ju känt kanten!
+ att de kanske vore dumt o sätta klistermärke på en greppbräda..
Coolt... Tur för baskontot att det var 7 strängar iaf.
Dramo skrev:Jaja. Jag får be om ursäkt.
Den ser ju dyrare ut än vad den är i alla fall.
Blanda för fan inte in mig i det här! Men visst var svensk och dra allt över en kam! Neggo!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Foxbat skrev:
edit:
Dramo: Ta och känn på en Unicorn några sekunder och börja leta efter närmsta själhandlare. För du kommer vilja ha den!
+ massor
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Foxbat skrev:Är det set-neck eller? Lite synd på den lilla skillnaden på strimmorna i halsen framför micken.
edit:
Dramo: Ta och känn på en Unicorn några sekunder och börja leta efter närmsta själhandlare. För du kommer vilja ha den!
Ahh! Du e för snäll!
KLOPPER MED!
Ja dom är för snälla.. UNICORNS SUGER!!!
I tex planchformat eller i Harry Potterfilmerna eller i barnböcker..
Å rätt vad det är så sitter du där och suger på en Unicorn!
Foxbat skrev:
edit:
+ massor
+ en hel del till. Och visst, du kommer säkert att in i det sista tro att du inte vill ha den, men som sagt, när du känt på den i några sekunder så finns det ingen återvändo...(nån som vill köpa min själ förresten?)
Liten skrev:
Frågan är bara VEMS "unicorn" man måste suga för att få tag i en!
(to much??)
Det är en fråga bara du kan svara på!