Grattis till Figge!
- fieldflower
- Hedersmedlem
Gratulerar Klinta!Klinta skrev:Grattis Figge!
Jag spelar med Lasse Lindh som också kom med så troligen kommer jag att stå på scen. Om det blir samma deltävling får vi skåla och skråla i greenroom.
Lycka till!
Det är dock samma regler som gäller för dig - Pratabastischa och Pratabasbas!

Medlem i PB50+
-
- Kontot är inaktiverat
PrataBas-keps, PrataBas-kalsong, PrataBas-strumpor och PrataBas-tatuering...för vi föraktar individerfieldflower skrev:Gratulerar Klinta!Klinta skrev:Grattis Figge!
Jag spelar med Lasse Lindh som också kom med så troligen kommer jag att stå på scen. Om det blir samma deltävling får vi skåla och skråla i greenroom.
Lycka till!

- fieldflower
- Hedersmedlem
Nejnejnej, vi högaktar individualitet (så länge den är iklädd Pratabastischa, Pratabasbas, PrataBas-keps, PrataBas-kalsong, PrataBas-strumpor och PrataBas-tatuering såklart. Gärna flera av varje.)Roland skrev:PrataBas-keps, PrataBas-kalsong, PrataBas-strumpor och PrataBas-tatuering...för vi föraktar individerfieldflower skrev:Gratulerar Klinta!Klinta skrev:Grattis Figge!
Lycka till!
Medlem i PB50+
- optic
- Medlem+
Klart man bjuckar på en röst.
Thunderfunk 550-B
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra
- Myxomatosis
- Medlem+
Du glömmer PrataBas-svettbanden!fieldflower skrev:Nejnejnej, vi högaktar individualitet (så länge den är iklädd Pratabastischa, Pratabasbas, PrataBas-keps, PrataBas-kalsong, PrataBas-strumpor och PrataBas-tatuering såklart. Gärna flera av varje.)Roland skrev:PrataBas-keps, PrataBas-kalsong, PrataBas-strumpor och PrataBas-tatuering...för vi föraktar individerfieldflower skrev:Gratulerar Klinta!Klinta skrev:Grattis Figge!
Lycka till!
- Myxomatosis
- Medlem+
- Jan Hellman
- VIP medlem
Oj. Är du på väg ut ur garderoben och erkänner att du är GITARRIST??!!?!broder blues skrev:Även om man räknar ihop alla tonårstjejer och manliga HBT så känns som du har ett hål i demografin.Hellboy skrev:VA??!!? Är du varken tonårstjej eller bög!!!??!broder blues skrev: Personligen är jag glad för dig Figge men jag tillhör helt klart inte målgruppen för underhållningsformen.![]()
//J
konstaterar lakoniskt att jag inte tillhör denna tredje befolkningsgrupp heller.
För det kan väl inte va gitarristerna som är den felande länken?
Din serve Janne

//J

Jag tycker dom ska få gifta sej kyrkligt - men INTE med varann!Hellboy skrev:Oj. Är du på väg ut ur garderoben och erkänner att du är GITARRIST??!!?!broder blues skrev:Även om man räknar ihop alla tonårstjejer och manliga HBT så känns som du har ett hål i demografin.Hellboy skrev:VA??!!? Är du varken tonårstjej eller bög!!!??!broder blues skrev: Personligen är jag glad för dig Figge men jag tillhör helt klart inte målgruppen för underhållningsformen.![]()
//J
konstaterar lakoniskt att jag inte tillhör denna tredje befolkningsgrupp heller.
Din serve JanneDet var det värsta!! Ska gitarrister få gifta sig i kyrkan, tro??
![]()
//J
- blackparkas
- Medlem++++
Myxomatosis skrev: Du glömmer PrataBas-svettbanden!
Aaah!
Där har vi nå´t som skulle vara sweeet!
Ett lite fetare svettband.
Årnes?
DOIT!
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- broder blues
- Medlem++
De där va lågtHellboy skrev:Oj. Är du på väg ut ur garderoben och erkänner att du är GITARRIST??!!?!broder blues skrev:Även om man räknar ihop alla tonårstjejer och manliga HBT så känns som du har ett hål i demografin.Hellboy skrev:VA??!!? Är du varken tonårstjej eller bög!!!??!broder blues skrev: Personligen är jag glad för dig Figge men jag tillhör helt klart inte målgruppen för underhållningsformen.![]()
//J
Din serve JanneDet var det värsta!! Ska gitarrister få gifta sig i kyrkan, tro??
![]()
//J

När jag tänker efter så är jag hellre gitarrist än tvingas titta på det aktuella spektaklet. Som tur e är frågan i mitt fall rätt akademisk.
Hoppas d går bra för Figge o Co, men jag står över bevakningen.
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
- Jan Hellman
- VIP medlem
- GandhiMK2
- Medlem++
De e lugnt. En inställd tittare är också en tittare , som vår nationalskald sa efter ett fylleslag...broder blues skrev:
När jag tänker efter så är jag hellre gitarrist än tvingas titta på det aktuella spektaklet. Som tur e är frågan i mitt fall rätt akademisk.
Hoppas d går bra för Figge o Co, men jag står över bevakningen.

? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- broder blues
- Medlem++
Jag trivs bäst i ruttna landslag som dom säger bland farmarlagen.
O lycka till nu Figge... on the real.
O lycka till nu Figge... on the real.
Fender friend & resident bluespolis
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- GandhiMK2
- Medlem++