ELVIS forever - Friplåtar OK!
ELVIS forever - Friplåtar OK!
Har nu fått veta att det går att fixa friplåtar . inom rimliga gränser (vi har 15-20 plåtar per gig att fördela inom bandet.)
För att minimera belastningen på min arma hjärna ber jag alla hugade att hojta till i denna tråd! ÄVEN dom av er som jag haft kontakt med via PM etc tidigare. Då minskar risken att jag missar nåt, OK? PM-Inboxen kan bli full etc etc
Skriv plats, datum, namn och önskat antal biljetter!
För nytillkomna tittare hänvisar vi till http://www.livenation.se/elvisforever och kalendern här på forumet.
Basisten (Tomas Schuldt fr Eskilstuna) är svinbra, särskilt på Slap-kontra! Värt att kolla bara för honom faktiskt. Showen är faktiskt rätt cool ÄVEN om man inte är retro/elvis-freak. Fantastisk gitarrist, fett blås o svängigt band överhuvudtaget.
(Jag har lyckats nästla mej in på barytongitarr på 2 låtar, så man inte tappar kontakten med basfrekvenserna HELT )
För att minimera belastningen på min arma hjärna ber jag alla hugade att hojta till i denna tråd! ÄVEN dom av er som jag haft kontakt med via PM etc tidigare. Då minskar risken att jag missar nåt, OK? PM-Inboxen kan bli full etc etc
Skriv plats, datum, namn och önskat antal biljetter!
För nytillkomna tittare hänvisar vi till http://www.livenation.se/elvisforever och kalendern här på forumet.
Basisten (Tomas Schuldt fr Eskilstuna) är svinbra, särskilt på Slap-kontra! Värt att kolla bara för honom faktiskt. Showen är faktiskt rätt cool ÄVEN om man inte är retro/elvis-freak. Fantastisk gitarrist, fett blås o svängigt band överhuvudtaget.
(Jag har lyckats nästla mej in på barytongitarr på 2 låtar, så man inte tappar kontakten med basfrekvenserna HELT )
- groovyjr
- VIP medlem
- lill_frasse
- Medlem+
- BBQV
- Forumvärd
- lill_frasse
- Medlem+
-
- Medlem++
Givetvis. Ville inte slänga ut min identitet här i eten utan att jag visste att det gick bra.dereborn skrev:Namn? Dom vill ofta ha mer än bara ett smeknamn...Vofflan skrev:Jag skulle gärna också kunna ta 2 biljetter till Uppsala 9/11 om det finns möjlighet.![]()
/ Jensa

Om det skulle vara så att du/Ni hade några biljetter kvar inför Gävlespelningen så vet jag att min mamma skulle bli väldigt glad om hon fick ta med sig någon och komma och titta med.
/ Jens Westerinen
- lill_frasse
- Medlem+
Uppsala OK, vad heter Mamma? Funkar troligen med gävle också. OK m 2 platser?Vofflan skrev:Givetvis. Ville inte slänga ut min identitet här i eten utan att jag visste att det gick bra.dereborn skrev:Namn? Dom vill ofta ha mer än bara ett smeknamn...Vofflan skrev:Jag skulle gärna också kunna ta 2 biljetter till Uppsala 9/11 om det finns möjlighet.![]()
/ Jensa![]()
Om det skulle vara så att du/Ni hade några biljetter kvar inför Gävlespelningen så vet jag att min mamma skulle bli väldigt glad om hon fick ta med sig någon och komma och titta med.
/ Jens Westerinen
- Punkster
- Medlem+++
- Klopper
- Hedersmedlem
Gris!
Ingen barnvakt!
Annars hade det varit kul att ta ostronet med sig på Kna giget!
Fast med tanke på utelivet i den hålan så lär giget nog bli inställt!
Ingen barnvakt!

Annars hade det varit kul att ta ostronet med sig på Kna giget!
Fast med tanke på utelivet i den hålan så lär giget nog bli inställt!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..