Indigo skrev:Ohh, jag är också sugen på att titta när ni är i Örebro! Är det läge att ta med respektive också (om hon vill, vågar inte fråga nu när hon ligger och sover)?
Indigo skrev:Ohh, jag är också sugen på att titta när ni är i Örebro! Är det läge att ta med respektive också (om hon vill, vågar inte fråga nu när hon ligger och sover)?
Vofflan skrev:Jag skulle gärna också kunna ta 2 biljetter till Uppsala 9/11 om det finns möjlighet.
/ Jensa
Namn? Dom vill ofta ha mer än bara ett smeknamn...
Givetvis. Ville inte slänga ut min identitet här i eten utan att jag visste att det gick bra.
Om det skulle vara så att du/Ni hade några biljetter kvar inför Gävlespelningen så vet jag att min mamma skulle bli väldigt glad om hon fick ta med sig någon och komma och titta med.
/ Jens Westerinen
Uppsala OK, vad heter Mamma? Funkar troligen med gävle också. OK m 2 platser?
2 platser blir utmärkt om det går bra. Regina Westerinen heter hon.
Apropå brasklappen. Hur får man reda på om det går?
Jag har inga detaljsiffror, hörde bara att dom sålt totalt ca 14000 biljetter, att några ställen var nästan utsålda, och att nåt enstaka sålt lite dåligt, och då nämndes Hbg.
Har skickat beställningen, hör du inget annat så ska det vara OK!
Vofflan skrev:
2 platser blir utmärkt om det går bra. Regina Westerinen heter hon.
Apropå brasklappen. Hur får man reda på om det går?
Jag satte ditt namn på mammas biljetter också.
Ang brasklappen:
Hör man inget negativt så ska det vara klart!
Mitt nr 0702130265 vid undringar etc, OCH för att kunna komma överens om ev fika/öl etc före el efter gig!
Tusen tack!
Jag skulle gärna se att vi drog ihop ett gäng här i Uppsala före/efter spelningen. Borde inte vara så svårt då vi är ett antal som bor här i krokarna. Vad sägs?
Visst, ska nog funka!
Namn?
Schysst!
Jonatan Tjäder är jag, återkommer om sambon...
Satt 2st på Herr Tjäderf!
Sambon ville hänga på, så det blir skitbra Tack så hemskt mycket! Och självklart borde du ju få hänga lite med delar av Närke-maffian, vad säger ni andra Närke-bröder om det?
dereborn skrev:Basisten (Tomas Schuldt fr Eskilstuna) är svinbra, särskilt på Slap-kontra! Värt att kolla bara för honom faktiskt. Showen är faktiskt rätt cool ÄVEN om man inte är retro/elvis-freak. Fantastisk gitarrist, fett blås o svängigt band överhuvudtaget.
(Jag har lyckats nästla mej in på barytongitarr på 2 låtar, så man inte tappar kontakten med basfrekvenserna HELT )
Vad spelar du för instrument?[/b]
Senast redigerad av Nick den ons 22 okt 2008, 16:09, redigerad totalt 1 gånger.
dereborn skrev:Basisten (Tomas Schuldt fr Eskilstuna) är svinbra, särskilt på Slap-kontra! Värt att kolla bara för honom faktiskt. Showen är faktiskt rätt cool ÄVEN om man inte är retro/elvis-freak. Fantastisk gitarrist, fett blås o svängigt band överhuvudtaget.
(Jag har lyckats nästla mej in på barytongitarr på 2 låtar, så man inte tappar kontakten med basfrekvenserna HELT )
Vad spelar du för instrument?[/b]
Jag är med i kören, spelar lite gitarr, barytongitarr o percussion