Ska jag slipa bort lacken som är på huvudet före?
Vad finns det för vanliga misstag jag ska se upp för?
Jag ska klarlacka efteråt då jag ska slänga på en logga också.
Cellulosa orkar jag inte bry mig om då det inte är det på kroppen.
Äsch, hade kroppen varit i någon roligare färg eller om halsen hade varit fulare så. Men nu känns det fel att exprimentera på den när jag vet att resultatet kommer bli sämre än vad det är nu.Mr Spock skrev:knedy skrev:Japp, när jag photoshoppat och fått kroppen har jag bestämt mig för att det blir snyggare att inte ha matching headstock på basen.
Fegis...
knedy skrev:Äsch, hade kroppen varit i någon roligare färg eller om halsen hade varit fulare så. Men nu känns det fel att exprimentera på den när jag vet att resultatet kommer bli sämre än vad det är nu.Mr Spock skrev:knedy skrev:Japp, när jag photoshoppat och fått kroppen har jag bestämt mig för att det blir snyggare att inte ha matching headstock på basen.
Fegis...
Jag är inte feg! Kom hit så lackar jag huvudet på dig direkt ska du se!Mr Spock skrev:knedy skrev:Äsch, hade kroppen varit i någon roligare färg eller om halsen hade varit fulare så. Men nu känns det fel att exprimentera på den när jag vet att resultatet kommer bli sämre än vad det är nu.Mr Spock skrev:knedy skrev:Japp, när jag photoshoppat och fått kroppen har jag bestämt mig för att det blir snyggare att inte ha matching headstock på basen.
Fegis...
Fegis...