Är inte helt hundra på om jag ska sälja den eller ej. Ruggigt skön hals och ett fläskigt ljud är det i den. Men jag tror att en Woodo skulle passa mig än bättre så då får denna gå. I toppskick utan några som helst skavanker är den.
Basen kommer snart att finnas hos Årnes för de som är sugna på den.
Eller så kanske Peter kan ta den som delbetalning för en Woodobas kanske?
Det är alltså en sån här
Men i denna kulör
Senast redigerad av Hellish den tis 28 okt 2008, 13:08, redigerad totalt 3 gång.
Seaweed: Nej jag kan tro att det är svårt att släppa ifrån sig Fenders, men kommer du över pengar som du inte har nån annan användning för så vet du ju ett ställe där de kan passa in.
John_D: De är absolut ursnygga och B-strängen på den är en av de bästa jag nånsin har lirat på, så om du känner sug efter lite ordentligt fläsk så vet du var den finns.
Ja, jag vet vart den finns men det som suge mest är att jag först måste få loss min Bassman som jag babblar om överallt och sen måste jag få tag i en vettig rigg och jag har inte några pengar att lägga till heller.
Men jag skall fan hålla ögonen öppna.
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
Det är min gamla. Bästa femman jag provat. I å försig har jag bara provat en av de nya fender american standard jazz 5:orna men den här är snuskigt prisvärd om man gillar aktiva basar