Samåkning från GBG till skåneträffen!
- Kim S
- Medlem++
Samåkning från GBG till skåneträffen!
Det börjar dra ihop sig grabbar... Hur ska vi göra den här gången?
Som det ser ut nu har jag ingen bil. Jag kan däremot kanske få låna ett släp gratis eller nästan gratis av en polare om det behövs.
Ni som ska med från GBG, några tankar?
Som det ser ut nu har jag ingen bil. Jag kan däremot kanske få låna ett släp gratis eller nästan gratis av en polare om det behövs.
Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
- Cuba
- VIP medlem
Re: Samåkning från GBG till skåneträffen!
Jag och Hjalle åker i min bil som det ser ut nu. Han har dock flaggat om att han eventuellt inte får ledigt från jobbet över helgen. Då finns isf en sittplats över samt lite plats i skuffen. Är öppen för alternativ. Jag har ingen dragkrok dock.Kim S skrev:Det börjar dra ihop sig grabbar... Hur ska vi göra den här gången?
- Kim S
- Medlem++
Sign me up!Scuba skrev:Jag och Hjalle åker i min bil som det ser ut nu. Han har dock flaggat om att han eventuellt inte får ledigt från jobbet över helgen. Då finns isf en sittplats över samt lite plats i skuffen. Är öppen för alternativ. Jag har ingen dragkrok dock.Kim S skrev:Det börjar dra ihop sig grabbar... Hur ska vi göra den här gången?
Fast vänta nu... snackar du Miatan?

Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
- Liten
- Hedersmedlem
- Geddan
- VIP medlem
Samåkning är överskattat!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BxXiX1gvLvI[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BxXiX1gvLvI[/youtube]
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Cuba
- VIP medlem
Hjalle ska inte med så du får plats.Kim S skrev:Sign me up!Scuba skrev:Jag och Hjalle åker i min bil som det ser ut nu. Han har dock flaggat om att han eventuellt inte får ledigt från jobbet över helgen. Då finns isf en sittplats över samt lite plats i skuffen. Är öppen för alternativ. Jag har ingen dragkrok dock.Kim S skrev:Det börjar dra ihop sig grabbar... Hur ska vi göra den här gången?
Miatan ....

- Kim S
- Medlem++
GÖÖÖÖÖÖÖTTTTTT!!!Scuba skrev:Hjalle ska inte med så du får plats.Kim S skrev:Sign me up!Scuba skrev:Jag och Hjalle åker i min bil som det ser ut nu. Han har dock flaggat om att han eventuellt inte får ledigt från jobbet över helgen. Då finns isf en sittplats över samt lite plats i skuffen. Är öppen för alternativ. Jag har ingen dragkrok dock.Kim S skrev:Det börjar dra ihop sig grabbar... Hur ska vi göra den här gången?
Miatan ....Den var jag tvungen att sälja för att Parkas kallade den kärringbil. Kör nu gubbil a la saabkombi. Jag ska ha med mig allt mitt men ditt får nog också plats.

Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
-
- VIP medlem
Offrar en låda så får 2 pers plats?Scuba skrev:Offrar en låda. Har 2 platser över......
2007545522?
Ska inte dom 2 personerna ha några grejer med sig?
eller du kör basarna i takboxen?

http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Cuba
- VIP medlem
Lyckades få in båda lådorna i bagaget. Med ett fällt baksäte så får vi in en person till (kosmonaut) och ett gäng basar, samt eventuellt en kombo.marcbass skrev:Offrar en låda så får 2 pers plats?Scuba skrev:Offrar en låda. Har 2 platser över......
2007545522?
Ska inte dom 2 personerna ha några grejer med sig?
eller du kör basarna i takboxen?
Eventuellt även sovsäckar, annars spoonar vi alla i din.
Min bil är nu full iallafall.