Med Fredrik och Filip!
Föga smickrande!
Det var allt!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Jag älskar dom Deras "avlivning" och "provsmakning" på den supergulliga lilla hunden vad den nu hette var extremt roligt.. Speciellt med min farsa bredvid som lyckades få exakt den reaktion dom ville framkalla
Har sett warwicken, men har alltid trott det var en rockbass
the_great_alfonzo skrev:Jag älskar dom Deras "avlivning" och "provsmakning" på den supergulliga lilla hunden vad den nu hette var extremt roligt.. Speciellt med min farsa bredvid som lyckades få exakt den reaktion dom ville framkalla
Jodå, du har rätt...femman han hade förra säsongen var en Rockbass, men fyran idag verkade vara en genuin wick!
the_great_alfonzo skrev:Jag älskar dom Deras "avlivning" och "provsmakning" på den supergulliga lilla hunden vad den nu hette var extremt roligt.. Speciellt med min farsa bredvid som lyckades få exakt den reaktion dom ville framkalla
Jodå, du har rätt...femman han hade förra säsongen var en Rockbass, men fyran idag verkade vara en genuin wick!
Skönt att han fick lön så han kunde köpa ett ordentligt instrument!
Thunderfunk 550-B
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01