Biljetter: Ingen aning, men om ni är intresserade kan jag kolla pris och ev. lista.
Kan bli bra, kan bli kaos, man vet aldrig med honom

Ses även på TV4 imorgon ons, Efter Tio med Malou
Exakt!Basmagnus skrev:Om du menar att det är förenat med fara att ställa sig på scenen med honom så, ja!TDHP skrev:Wow, du lever ett spännande liv!
När jag har träffat honom har han varit kanontrevlig och sympatisk men ganska speciell. Men jag har hört mycket från folk som har jobbat med honom att när han har varit i missbruksperioder så är det väldigt jobbigt.TDHP skrev:
Exakt!![]()
Är han lika "out there" som han verkar, eller är det mest teater?
du har alltså gjort det och klarat dig utan skador?Johannes skrev:Det är nog farligare att kalla honom "jävla Torsten-kopia" öga mot öga.Basmagnus skrev:Om du menar att det är förenat med fara att ställa sig på scenen med honom så, ja!TDHP skrev:Wow, du lever ett spännande liv!
Då var inte Micke med mao!hosse skrev:du har alltså gjort det och klarat dig utan skador?Johannes skrev:Det är nog farligare att kalla honom "jävla Torsten-kopia" öga mot öga.Basmagnus skrev:Om du menar att det är förenat med fara att ställa sig på scenen med honom så, ja!TDHP skrev:Wow, du lever ett spännande liv!
Japp! Jag trodde han var en look-a-like... Otroligt dumt. Jag skyller på ölen.hosse skrev:du har alltså gjort det och klarat dig utan skador?Johannes skrev:Det är nog farligare att kalla honom "jävla Torsten-kopia" öga mot öga.Basmagnus skrev:Om du menar att det är förenat med fara att ställa sig på scenen med honom så, ja!TDHP skrev:Wow, du lever ett spännande liv!
Spelar Robban med Torsten fortfarande....? Hörde någonting om att Torsten hade snott kläder av Robban i tvättstugan vid något tillfälle. Fast det var något år eller två innan Robban spelade med honom..... Dom bodde tydligen i samma trappuppgång ett tag. Och det var nog nästan så att Torsten faktiskt bodde i själva trappuppgången och inte i en lägenhet i trappuppgången i fråga..... Nästan.....Basmagnus skrev:På torsdag och fredag spelar jag med Torsten Flink på Rest. Sjöhästen vid Hornstull. Tid: Kanske 21? (man vet ju aldrig med honom)
Biljetter: Ingen aning, men om ni är intresserade kan jag kolla pris och ev. lista.
Kan bli bra, kan bli kaos, man vet aldrig med honom![]()
Ses även på TV4 imorgon ons, Efter Tio med Malou
Attans kuligt faktisktJohannes skrev:Japp! Jag trodde han var en look-a-like... Otroligt dumt. Jag skyller på ölen.hosse skrev:du har alltså gjort det och klarat dig utan skador?Johannes skrev:Det är nog farligare att kalla honom "jävla Torsten-kopia" öga mot öga.Basmagnus skrev:Om du menar att det är förenat med fara att ställa sig på scenen med honom så, ja!TDHP skrev:Wow, du lever ett spännande liv!
Tyvärr inte, hade varit kul annars.Hellboy skrev:Spelar Robban med Torsten fortfarande....? Hörde någonting om att Torsten hade snott kläder av Robban i tvättstugan vid något tillfälle. Fast det var något år eller två innan Robban spelade med honom..... Dom bodde tydligen i samma trappuppgång ett tag. Och det var nog nästan så att Torsten faktiskt bodde i själva trappuppgången och inte i en lägenhet i trappuppgången i fråga..... Nästan.....Basmagnus skrev:På torsdag och fredag spelar jag med Torsten Flink på Rest. Sjöhästen vid Hornstull. Tid: Kanske 21? (man vet ju aldrig med honom)
Ses även på TV4 imorgon ons, Efter Tio med Malou![]()
//J
Tror inte det. Tror inte att Torsten kände igen Robban. Och tror inte att Robban berättade heller.....Basmagnus skrev:Tyvärr inte, hade varit kul annars.Hellboy skrev:Spelar Robban med Torsten fortfarande....? Hörde någonting om att Torsten hade snott kläder av Robban i tvättstugan vid något tillfälle. Fast det var något år eller två innan Robban spelade med honom..... Dom bodde tydligen i samma trappuppgång ett tag. Och det var nog nästan så att Torsten faktiskt bodde i själva trappuppgången och inte i en lägenhet i trappuppgången i fråga..... Nästan.....Basmagnus skrev:På torsdag och fredag spelar jag med Torsten Flink på Rest. Sjöhästen vid Hornstull. Tid: Kanske 21? (man vet ju aldrig med honom)
Ses även på TV4 imorgon ons, Efter Tio med Malou![]()
//J
Trapphistorien tror jag säkert är sann, han flyttade väl runt hos familjen von Trapp(-uppgång) ett tag.
Undrar om han fick tillbaka kläderna när han spelade med honom sen?
Du är så välkommen, en god högländare hjälper mot all slags sjukdom (möjligen alkoholism undantaget, men bara möjligen)Hellboy skrev:Stenhårt. Synd att man är krasslig. Ligger hemma sjuk.Basmagnus skrev:Som du säger, eget blandat med covers. Mycket Totta, de var tydligen vännerAnnars hade jag faan klivit ner. Har inte mycket mer än 600 meter ner till Hornstull........
Får se hur jag mår imorgon.
//J