Klinta skrev:Detta vill man ju inte missa! Om det funkar skulle 2 plåtar till Rivalspelningen i Stockholm den 30/11 sitta fint. Namnet är Tomas Klinta.
Sorrrry.... Rival är helt utsålt.
Cirkus 15 dec funkar det däremot fint på! Ska jag sätta upp 2 på dej?
07/12 Gävle: Maria Dereborn 3p, Backlund 2p, Jens Westerinen 2p
14/12 Örebro: Peter B 2p, Mats Andersson 2p, Linus Karlsson 1p, Jonatan Tjäder 2p, Pelle Mellberg 2p
15/12 Sthlm: Stonecastle 2p, Tomas Klinta 2p
Gick d bra i Göttlaborg?
Hade gärna hängt på igår men nu sitter man här... Fulsurfande på x2ooo mellan sthlm o sundsvall o sen vidare till östersund bluesfestival.
WLAN på tåget funkar ok.. men tror fan jag ska skaffa mobilt fetband sen.
O en sån där minilaptop.
Tjenare Dereborn, tror du att det är möjligt att lägga till ytterligare en plåt på mig i Malmö den 16/11? Alltså totalt 3 st. Hade varit gött då jag tänkte ta med gamlingarna så kan de få uppleva ungdomen igen
If it ain't got groove it ain't got soul... Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
groovyjr skrev:Tjenare Dereborn, tror du att det är möjligt att lägga till ytterligare en plåt på mig i Malmö den 16/11? Alltså totalt 3 st. Hade varit gött då jag tänkte ta med gamlingarna så kan de få uppleva ungdomen igen
Jag ska självklart kolla detta!
Återkommer. (Påminn mej om det dröjer!)
Som man bäddar får man ligga!
(Den man ligger med får bädda?)
Vi hade f.ö. en kanonkul premiär i Götet, bara en tvåa i GP men 4 i Bohuslänningen, och bandet/kören hissades i båda!
Hur hade du det i Ö-sund?
Synd att jag inte kunde kolla på er. Verkar ju kul.
Östersund ja.
Hur bra som helst kan man säga. Blir nog nästa år oxå.
6e festivalbesöket så här långt o d stannar nog där för 2008.
Min blueskompis Björn till höger. Syns tydligt att han e trummis tycker jag.
Några basister såg jag ju oxå, bla denna bekanta nuna.
Nikke, Bengan Blomgren etc kompade Mala o Louise Hoffsten.
Inte hardcore blues direkt men herr Ström swingade rätt bra.
Jag tacka för en bra show Johan. Det var en uppvisning i god musikalitet från din sida, där ett stort antal instrument trakterades med bravur. Tre olika gitarrer, och diverse rytminstrument, förutom skön körsång och dansant koreografi.
Ni verkade ha riktigt kul på scen, och det nådde ut i salongen. En orkester på 11 pers är också rätt mäktigt, ännu bättre i kombination med två bra sångsolister.
Jag kan härmed helt objektivt kvalitetssäkra hela föreställningen.
Ola
PS. du får en regncheck på pratabas-fika. Var där med grabben som var trött
alexon skrev:Jag tacka för en bra show Johan. Det var en uppvisning i god musikalitet från din sida, där ett stort antal instrument trakterades med bravur. Tre olika gitarrer, och diverse rytminstrument, förutom skön körsång och dansant koreografi.
Ni verkade ha riktigt kul på scen, och det nådde ut i salongen. En orkester på 11 pers är också rätt mäktigt, ännu bättre i kombination med två bra sångsolister.
Jag kan härmed helt objektivt kvalitetssäkra hela föreställningen.
Ola
PS. du får en regncheck på pratabas-fika. Var där med grabben som var trött
KUL att du gillade!
Kändes kul ikväll! Entusiastisk publik, och taggat band som varit lediga 3-4 dagar och tycker allt är kul!
Noterar regnchecken, och hoppas på återseende!
Återigen - kul att du gillade showen!