basmartin skrev:De har en liten krogmeny, vad som står på den minns jag inte. A la carten är kanske lite väl dyr om man bara ska ha lite mat i sig, men det är gott!
basmartin skrev:De har en liten krogmeny, vad som står på den minns jag inte. A la carten är kanske lite väl dyr om man bara ska ha lite mat i sig, men det är gott!
Det har börjat riva i halsen, huvudvärken frodas och en obehaglig värme sprider sig genom kroppen.
Häller i mig Echinagard och ska gurgla med whisky ikväll, men tyvärr lutar det åt att jag håller mig kort eller borta imorgon.
marcbass skrev:måste bara skriva detta. FY FANKEN VA NI SUPER NI GÖTEBORGARE.. usch o fy.. det är inte bra för levern..
Du köper många basar, jag ordnar ölträffar..
vi är bra på olika saker
Kommer du till Skåne?
Sorry. Civila problem hindrar mig att göra några längre utflykter den helgen.
Annars hade mitt namn stått längst upp på listan redan.
Men jag ger inte upp. Det kommer väl fler träffar hoppas jag.
Chriller skrev:Det har börjat riva i halsen, huvudvärken frodas och en obehaglig värme sprider sig genom kroppen.
Häller i mig Echinagard och ska gurgla med whisky ikväll, men tyvärr lutar det åt att jag håller mig kort eller borta imorgon.
Sorry. Civila problem hindrar mig att göra några längre utflykter den helgen.
Annars hade mitt namn stått längst upp på listan redan.
Men jag ger inte upp. Det kommer väl fler träffar hoppas jag.
De kan du höppa öpp å shlå ihop dina piffiga små skinkhalvör på dö!
Och jag är inte ett dugg avundsjuk på er ikväll!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Chriller skrev:Det har börjat riva i halsen, huvudvärken frodas och en obehaglig värme sprider sig genom kroppen.
BAH!
Jag kommer! Frings Echinagard-röret är min kompis.
Dock tar jag nog bara en öl. Eller kanske två små. Eller kanske tre, men då får de vara vääääääldigt små.
BAH!
Jag kommer! Frings Echinagard-röret är min kompis.
Dock tar jag nog bara en öl. Eller kanske två små. Eller kanske tre, men då får de vara vääääääldigt små.
Det är så många oskrivna regler man ska hålla koll på alltså. Tur att jag är så tillbakadragen, blyg och tystlåten numera att det knappt märks att jag är på plats. Annars skulle jag väl göra mängder med klavertramp i stil med "Vem fan är Marcus Miller"-repliken som jag gjorde i bilen på väg till Glans Hammar. Och då hade vi inte ens passerat Alingsås.
Det var på vippen att jag blev utesluten redan förra PBV-träffen när jag whippade fram 2 mm-plektrumet för att provspela Peters Woodo-femma.
Plötsligt blev det tyst runt bordet och jag insåg min tabbe. Tänkte snabbt och hasplade ur mig något om att "man måste ju kontrollmäta stränghöjden vid fjärde". Saved by the bell!
Chriller skrev:Det är så många oskrivna regler man ska hålla koll på alltså. Tur att jag är så tillbakadragen, blyg och tystlåten numera att det knappt märks att jag är på plats. Annars skulle jag väl göra mängder med klavertramp i stil med "Vem fan är Marcus Miller"-repliken som jag gjorde i bilen på väg till Glans Hammar. Och då hade vi inte ens passerat Alingsås.
Det var på vippen att jag blev utesluten redan förra PBV-träffen när jag whippade fram 2 mm-plektrumet för att provspela Peters Woodo-femma.
Plötsligt blev det tyst runt bordet och jag insåg min tabbe. Tänkte snabbt och hasplade ur mig något om att "man måste ju kontrollmäta stränghöjden vid fjärde". Saved by the bell!
Chriller skrev:Det är så många oskrivna regler man ska hålla koll på alltså. Tur att jag är så tillbakadragen, blyg och tystlåten numera att det knappt märks att jag är på plats. Annars skulle jag väl göra mängder med klavertramp i stil med "Vem fan är Marcus Miller"-repliken som jag gjorde i bilen på väg till Glans Hammar. Och då hade vi inte ens passerat Alingsås.
EDIT.
Inget spelande idag, så jag kommer på utsatt tid
Senast redigerad av Boom den ons 05 nov 2008, 16:20, redigerad totalt 1 gånger.
Vill förtydliga med att det säkert kan vara gott med drickbara saker i champagneflaskor, men att kalla det öl begriper jag inte riktigt varför man gör.
Men å andra sidan är det mycket jag inte begriper.
Är troligen på plats redan vid 18, sitta kvar och vänta på jobbet känns inte så kul nu när mörkret lägger sig.
Vill förtydliga med att det säkert kan vara gott med drickbara saker i champagneflaskor, men att kalla det öl begriper jag inte riktigt varför man gör.
Men å andra sidan är det mycket jag inte begriper.
Är troligen på plats redan vid 18, sitta kvar och vänta på jobbet känns inte så kul nu när mörkret lägger sig.
Har varit fullt upptagen med norrlandsflytt (har flyttat till Kungälv) så jag har helt missat det här.
Men... vad är en PB dricka öl träff, när man kan ägna fyra dagar åt att bära möbler,kartonger BASUTRUSTNING (nästan som på gig), tre banan kartonger musik/bastidningar (hade tänkt skänka bort dessa men kom inte till skott)och skura väggar,tak och golv???
Får satsa på nästa träff. (statistiken: närvarande på två av nio börjar kännas "skämmig")