Nomineringstråden..
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
Nomineringstråden..
Få se om detta funkar nu.. Jag nominerar knedy, och honom nominerar jag till en riktigt lite fan..!
Fattar ni själva, eller ska jag behöva förklara vad ni ska göra?
Fattar ni själva, eller ska jag behöva förklara vad ni ska göra?
-
- Medlem+++
- Matt_Public
- Medlem
Jag nominerar Femsam till dagens förste självömkare.Samuel V skrev:Jag nominerar mig själv, för att gårdagen var den sämsta födelsedagen nånsin...
Jag vill samtidigt framföra mina kondoleanser till honom, usla förödelsedagar är en styggelse. Hoppas universum tar skadan igen och skämmer bort karln nånting skamlöst under dagen.
Jag tar samtidigt tillfället i akt och nominerar mig själv till norra europas största fåntratt i fruntimmersrelaterade ärenden. So there!
- Noelredding
- Medlem++
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
-
- Medlem+++
Jag vet inte riktigt var jag ska börja...jag hade väntat mig att mer skulle hända bara, med tanke på tidigare personliga trådar jag har diskuterat på PB...dessutom är Arvika en tisdagskväll en riktig spökstad!the_great_alfonzo skrev:Jag nominerar den här tråden till en frågasamuelVvadhanharförbekymmer-tråd eftersom att det ändå blev en dubbeltråd.Samuel V skrev:Jag nominerar mig själv, för att gårdagen var den sämsta födelsedagen nånsin...
What's up son?
- blackparkas
- Medlem++++
Du vet, det är inte mer spännande än så att fylla 15, det händer inget särskilt bara för man får köra Moppe och... ja... just det ja...Samuel V skrev:Jag vet inte riktigt var jag ska börja...jag hade väntat mig att mer skulle hända bara, med tanke på tidigare personliga trådar jag har diskuterat på PB...dessutom är Arvika en tisdagskväll en riktig spökstad!the_great_alfonzo skrev:Jag nominerar den här tråden till en frågasamuelVvadhanharförbekymmer-tråd eftersom att det ändå blev en dubbeltråd.Samuel V skrev:Jag nominerar mig själv, för att gårdagen var den sämsta födelsedagen nånsin...
What's up son?

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
-
- Medlem+++
- martin_finspång
- Medlem+
- hosse
- Medlem+++
för killarna jag. oftast 18 för tjejer. rätt obehagligt.martin_finspång skrev:Vissa krogar har ju 21 och 24 som åldersgräns.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Matt_Public
- Medlem
- Klopper
- Hedersmedlem
Alfonzos tonår?Masayo skrev:Vad ska vi diskutera då Alfonzo har vuxit upp och blivit äldre??

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..