Moddat Boss CE-2B

Säljesannonser om tillbehör, effekter, strängar etc.
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Moddat Boss CE-2B

Inlägg av Punkster »

Köpte den här i somras och har haft mycket roligt med den, men låtarna den använts på är strukna från setlisten :( Därför får den flytta på sig till förmån för andra projekt.

Det är alltså ett gammalt Bosschorus från 80-talet, moddat med true bypass och inbyggt i en annan låda. En liten extraswitch på baksidan styr true bypass av/på. Orginallådan har jag kvar om nån undrar.

I fint skick, låter så bra som det kan göra. Jag vill ha 400 kr, bjussar på frakten vid snabb och smidig affär.

Så här ser den ut:
Bild

Såhär såg den ut från början:
Bild
Senast redigerad av Punkster den lör 15 nov 2008, 18:49, redigerad totalt 1 gånger.
/Linus
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

Kom igen nu! När jag köpte den av Liten var det minst 5 till som var sugna. Nu har ni chansen! :D
/Linus
Användarvisningsbild
kmo
Medlem++

Inlägg av kmo »

Hur var det nu med den där switchen.. Måste man slå av true bp om man vill använda pedalen?
Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

kmo skrev:Hur var det nu med den där switchen.. Måste man slå av true bp om man vill använda pedalen?
Ja, ungefär. Med switchen av så skickas ingen ström genom kretskortet, alltså tb. Trycker man in den så funkar pedalen som vanligt.
/Linus
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

Bump...?

KOM OCH KÖP!!!
/Linus
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »