Bra 2*10" combo med 2 kanaler. 4 bands EQ. Tiltbar. 200watt i 8ohm. 300watt i 4ohm(med ytterligare en 8ohms högt. inkopplad)

3´300:-
Ja det gör den nog.. tycker den låter mycket!B-Å Åhs skrev:Klarar sig 210 kombon utan 115 lådan i en bandsituation ?
kombon kan ev. vara intressant beroende hur det går för mig på en provspelning i morgon .
Edit jag kan inte stavva !
Står att det ska vara 58.5.. på thomanns hemsida iallafall..seppo juttula skrev: Är bredden 58,5 cm ?
MVH Seppo
Det här är mina gamla prylar och jag repade enbart 210-kombon i ett högljutt rockband i något år och det var inget problem.B-Å Åhs skrev:Klarar sig 210 kombon utan 115 lådan i en bandsituation ?
kombon kan ev. vara intressant beroende hur det går för mig på en provspelning i morgon .
Edit jag kan inte stavva !
Mmaahaaa..!Geddy_Lee skrev:
Funkysh**t:
Du får kolla i "posta bilder på din rigg" om en stund.
Jag är ju ute efter en billig P som back-up.Steffo skrev:man får ju inte direkt några stora pengar för en sådan bas...men.
Vill nog ha 2000 för den iaf med den micken på.
Annars kan jag lika gärna behålla den, trots att den bara ligger.
(Förmodligen vill du inte betala det)
Det är ett riktigt ok klös i den med den micken på.
Inte en super lösning att stränga den så, men den har agerat backup och inget annat.
Ett MIM fender stall sitter det på,potarna är bytta...stämskruvarna finns väl lite övrigt att önska med (är orginal)....men funkar.
Ibban är aktiv...men som P-basen ligger den bara och samlar damm.