Vofflan skrev:Haha, det blev en impulsbeställning av en Harley Benton från Thomann.
Återkommer med åsikter när jag tillhandahållit den.
Tack så länge för allas åsikter!
Det här ska bli spännande!
Om den är bra finns det risk att det blir en sån... 2000 inkl case är ju rätt lockande...
Fan, ringde en snubbe idag och erbjöd mig en Sheraton inkl. frakt till förmånligt pris. Får jag hem Harleyn och den är bra, men jag ändå vill ha Sheratonen så får du gärna köpa min.
Mitt lek-konto klarar inte så mycket just nu - det är rätt mycket som skall handlas och grejas innan vårt lilla pyre tittar ut...
Men inför framtiden är jag intresserad av vad du tycker om den då den kommer (om du inte avbokar nu förstås..)
Kan man avboka från Thomann?
Det är jag tämligen säker på. Det är bara att ringa/maila Thomann. ange ditt ordernummer, ditt kundnummer. så är det klart i no time.
Vofflan skrev:Haha, det blev en impulsbeställning av en Harley Benton från Thomann.
Återkommer med åsikter när jag tillhandahållit den.
Tack så länge för allas åsikter!
Det här ska bli spännande!
Om den är bra finns det risk att det blir en sån... 2000 inkl case är ju rätt lockande...
Fan, ringde en snubbe idag och erbjöd mig en Sheraton inkl. frakt till förmånligt pris. Får jag hem Harleyn och den är bra, men jag ändå vill ha Sheratonen så får du gärna köpa min.
Mitt lek-konto klarar inte så mycket just nu - det är rätt mycket som skall handlas och grejas innan vårt lilla pyre tittar ut...
Men inför framtiden är jag intresserad av vad du tycker om den då den kommer (om du inte avbokar nu förstås..)
Kan man avboka från Thomann?
Det är jag tämligen säker på. Det är bara att ringa/maila Thomann. ange ditt ordernummer, ditt kundnummer. så är det klart i no time.
rätta mig om jag har fel, någon?
Mja, har dom hunnit skicka den så har dom dragit pengarna från kontot och då kan man inte avbeställa. Returnera går dock bra, men då åker man på returfrakten tror jag.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Jag kan slå farsan en signal i eftermiddag, nämnde jag att det ingår ett original hardcase också? Nu ska jag ner till Ängelholm över helgen men är tillbaka här på söndag.
Fender Jazz Bass - 1966 / Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass - 2012 / Fender Rumble 100