Jag höll er verkligen på sträckbänken, förstår jag!blackparkas skrev:Haha!durito skrev:Hehe... that's the spirit of PB!!bootsy skrev:Absolut. Jag var allvarlig i flera timmar!blackparkas skrev:Känns som att Bootsy menade allvar...?
Jadu...
Vart faktiskt lite rädd där, man vet aldrig så noga med Bootsy...
Jag följer trenden
- bootsy
- Medlem+++
Stallet liknar mest ett veteflak.
- lowfreq
- Medlem++
- GandhiMK2
- Medlem++
*bugar djupt!*Svensson skrev: Men jag fattar fan inte hur man kan babbla OT och diskutera allt mellan himmel och jord själv i en del trådar medan man klankar på samma fenomen i andra trådar när åsikterna och ämnena uppenbarligen inte faller en på läppen.
Jag har också svårt när man börjar snacka om "den allmänna stämningen i tråden" och "vissa tycker", för tusan sjung ut! Vad är det som stör? Vems inlägg retar ni er på?
+ valfri siffra...
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- Klopper
- Hedersmedlem
Fick du leta länge efter denna tråden?GrafZeppelin skrev:Ja det blev ju en sjujävvla massflykt kan vi konstatera!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Äsch, det var ingen kritik mot dig. Det var bara kul att folk trodde det skulle bli nån slags lämmeltåg och exakt 0 personer försvann...dereborn skrev:Nä, men det blev ett par månaders lägre PB-prioritet, vilket också var målsättningen.GrafZeppelin skrev:Ja det blev ju en sjujävvla massflykt kan vi konstatera!
dereborn skrev:drar ner prio-nivån rejält framöver. Maila gärna om nån vill mej nåt!
Vi ses framöver

Re: Jag följer trenden
Gjorde samma sak en gång...tror det varade i två veckor och sen var jag tillbaks igendereborn skrev:och gör som contrebasse - och Alfonz (?) - jag drar ett tag.
Det var värst vad det har blivit kinkigt och tjafs om skitsaker härinne på sistone, och det har jag inte varken tid eller ork med.
(OT-gnäll, tutt-skandaler etc etc...)
Avreggar mej inte eller nåt, men drar ner prio-nivån rejält framöver. Maila gärna om nån vill mej nåt!
Vi ses framöver

- Geddan
- VIP medlem
När du säger det så var det ett tag sen man såg mannen.The Marshall skrev:Dom har det bra dom....Geddy_Lee skrev:
Han och Svarte Jack har gift sig, emigrerat och öppnar inom kort ett JAM på Bahli.![]()
Nä, allvarligt. Har han lagt av?
Flyttade han inte till Gimo, eller nå´t?!
Det kan ju förstöra den bäste.

"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Marshall
- VIP medlem
- Kim S
- Medlem++
Jag har också funderat på vart Diesel har tagit vägen...
Senaste inlägget postat: tor okt 23, 2008 21:18
Inte såååå länge sen, men ändå... 12:a på antal-inläggslistan. Det blir man inte om man bara postar var 3:e vecka...
Senaste inlägget postat: tor okt 23, 2008 21:18
Inte såååå länge sen, men ändå... 12:a på antal-inläggslistan. Det blir man inte om man bara postar var 3:e vecka...
Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
- Klopper
- Hedersmedlem
Diesel susade ju runt och byte elmätare.
Hoppas att han inte åkt på en propp!
Var är du Diesel!!!!
Var är du Diesel!!!!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

- Diesel
- Medlem++
Helt rätt, tanken var så. Men jag fortsatte jobba nere i stockholm.Geddy_Lee skrev:När du säger det så var det ett tag sen man såg mannen.The Marshall skrev:Dom har det bra dom....Geddy_Lee skrev:
Han och Svarte Jack har gift sig, emigrerat och öppnar inom kort ett JAM på Bahli.![]()
Nä, allvarligt. Har han lagt av?
Flyttade han inte till Gimo, eller nå´t?!
Det kan ju förstöra den bäste.
Och helt rätt att jag har skuffat runt och bytt elmätare, men den senaste månaden har det varit väldigt mycke. Helt nya arbetsuppgifter, enormt många arbetade timmar och väldigt lite tid och ork för annat.
Så det blir ingen JAM-butik

- Diesel
- Medlem++
- Klopper
- Hedersmedlem
Det låter som min svåger som sitter som inhyrd konsult på Ringhals och ritar kablar istället för att nyttja avbitare och dragtråd!Diesel skrev:Nix.. men däremot så har jag gått en rolig kurs i arbete med spänning! för att sedan 2 dagar senare bli förflyttad till kontorKlopper skrev:Diesel susade ju runt och byte elmätare.
Var är du Diesel!!!!

- Diesel
- Medlem++
jag sitter med excel på dagarna och lägger in information som grabbarna kommer in med från fältet.. istället för att få köra slagborr och montera grejorKlopper skrev:Det låter som min svåger som sitter som inhyrd konsult på Ringhals och ritar kablar istället för att nyttja avbitare och dragtråd!Diesel skrev:Nix.. men däremot så har jag gått en rolig kurs i arbete med spänning! för att sedan 2 dagar senare bli förflyttad till kontorKlopper skrev:Diesel susade ju runt och byte elmätare.
Var är du Diesel!!!!