Men Rolle, jag som räknade med att du skulle vårda den för en lååång tid framöver!
Du är dock yrsuktad om det handlar om att finansiera en Pedulla! Kanonbas i otroligt fint skick, skulle som basmartin säger kunna må bra av att få en stallmick också, men den är riktigt trevlig redan nu.
I värsta fall får jag väl skambuda tillbaka den till mig...
Matte skrev:Är det bandlöst original eller är den avbandad och i så fall, är greppbrädan behandlad på något sätt?
...... har en BB stallmick ligger...... man kanske skulle......
Ja Matte - förbarma dig över den!! Stallmick är det enda som fattas!
Den var inte bandlös i original, avbandad av en gitarrmek i Umeå med gott rykte på 80-talet iaf. Kommer inte ihåg namnet... Greppbrädan är inte behandlad på nåt sätt, men den har kanske fått runt 20h speltid sen banden togs av + Rolle's jazzande sista veckorna... Ja, jag vet, kunde ha övat lite mer.
Eller så säljer du stallmicken billigt till mig om Rolle säljer tillbaks BB'n...
Matte skrev:Är det bandlöst original eller är den avbandad och i så fall, är greppbrädan behandlad på något sätt?
...... har en BB stallmick ligger...... man kanske skulle......
Ja Matte - förbarma dig över den!! Stallmick är det enda som fattas!
Den var inte bandlös i original, avbandad av en gitarrmek i Umeå med gott rykte på 80-talet iaf. Kommer inte ihåg namnet... Greppbrädan är inte behandlad på nåt sätt, men den har kanske fått runt 20h speltid sen banden togs av + Rolle's jazzande sista veckorna... Ja, jag vet, kunde ha övat lite mer.
Eller så säljer du stallmicken billigt till mig om Rolle säljer tillbaks BB'n...
Denna basen är jääävligt skön och bra att spela på, jag hade gladeligen betalt det dubbla för den Jag kommer ta bra hand om den så oroa dej inte för det
Zon Sonus Special skrev:Denna basen är jääävligt skön och bra att spela på, jag hade gladeligen betalt det dubbla för den Jag kommer ta bra hand om den så oroa dej inte för det
Ah, så du köpte den alltså? Hur kunde jag missa denna
Zon Sonus Special skrev:Denna basen är jääävligt skön och bra att spela på, jag hade gladeligen betalt det dubbla för den Jag kommer ta bra hand om den så oroa dej inte för det
Ah, så du köpte den alltså? Hur kunde jag missa denna
Jajamensan för 1200 Jag vet inte, för det är en sanslöst bra bas!