Hehe, skit i't då!Seaweed skrev:Haha, gött!Tyvärr (?) inget som föll mig i smaken ändå...

Bussgods kör vidare till Finland, och det är inte allt för dyrt faktiskt! Ska skicka iväg 45 kg baslåda till Finland så fort en överföring gått in på mitt konto, och det skulle kosta lite över 700 kr (får se exakt hur mycket det hamnar på när den är skickad, förhoppningsvis imorgon), att jämföra med runt 500 kr inom Sverige. För en rörtopp kanske halva pengen?Seaweed skrev:Okej, jag misstänker att eventuell frakt till Finland blir skapligt dyr! Jag bor inte jättenära Stockholm heller...
Där ser man, tack för inputen tks!tks skrev:Bussgods kör vidare till Finland, och det är inte allt för dyrt faktiskt! Ska skicka iväg 45 kg baslåda till Finland så fort en överföring gått in på mitt konto, och det skulle kosta lite över 700 kr (får se exakt hur mycket det hamnar på när den är skickad, förhoppningsvis imorgon), att jämföra med runt 500 kr inom Sverige. För en rörtopp kanske halva pengen?Seaweed skrev:Okej, jag misstänker att eventuell frakt till Finland blir skapligt dyr! Jag bor inte jättenära Stockholm heller...
Annars åker jag Norrköping-Stockholm minst en gång per månad. Nästa gång är nu på onsdag...
Loggan går att SKRUVA loss !!!refug skrev:Låter som ett bra pris för så mycke kraft. Har för mig att jag testat toppen och gillat den. Dock, som nämnts tidigare, så klingar Trace namnet inge bra...
Vet inte vad som menas med metalbasljud men med lite distpedal så låter den riktigt rått. Väldigt varm i ljudet annars...dereborn skrev:Tänk på alla berömda rock/metalbasister som kör på Trace!Bassplaya skrev:Går d o få till ett schysst metal -bas ljud på den här stärkaren
Inget fel på Tracewhatawaste skrev:Loggan går att SKRUVA loss !!!refug skrev:Låter som ett bra pris för så mycke kraft. Har för mig att jag testat toppen och gillat den. Dock, som nämnts tidigare, så klingar Trace namnet inge bra...![]()
Mkt topp för pengarna....ville du inte ha en Spector, Seaweed ?
Det kan jag kolla upp, sitter på jobbet just nu så jag tar det när jag kommer hem!bejsman skrev:är ju nog intresserad om bussgods fraktar ända hem till Ekenäs
har ögonen på en yorkville 200 W - också det en rörtopp
den är nyare än ny och betingar ca 800 €
runt 8000 also
hur mycket hade du tänkt dig?
och för höge farao - hur mcket väger den där sötnosen?
Jag spelade in hela första MaryBeatsJane på en TE Quadra... det lät hyfsat metal. Sjukt-grymt-bra stärkare.Bassplaya skrev:Går d o få till ett schysst metal -bas ljud på den här stärkaren
Listen to that manJonaz skrev:Jag spelade in hela första MaryBeatsJane på en TE Quadra... det lät hyfsat metal. Sjukt-grymt-bra stärkare.Bassplaya skrev:Går d o få till ett schysst metal -bas ljud på den här stärkaren
Jag har en jazz jag skulle kunna byta bort, men den är inte med bästa vilja värd 6000kr.Seaweed skrev:Listen to that manJonaz skrev:Jag spelade in hela första MaryBeatsJane på en TE Quadra... det lät hyfsat metal. Sjukt-grymt-bra stärkare.Bassplaya skrev:Går d o få till ett schysst metal -bas ljud på den här stärkaren![]()
Ingen som vill byta mot en jazz, hollowbody, ibba... eller 6000:-?
Byte mot en Ibanez SR900 plus lite pengar?Seaweed skrev:Listen to that manJonaz skrev:Jag spelade in hela första MaryBeatsJane på en TE Quadra... det lät hyfsat metal. Sjukt-grymt-bra stärkare.Bassplaya skrev:Går d o få till ett schysst metal -bas ljud på den här stärkaren![]()
Du har PM!Jo4cim skrev:Byte mot en Ibanez SR900 plus lite pengar?Seaweed skrev:Listen to that manJonaz skrev:Jag spelade in hela första MaryBeatsJane på en TE Quadra... det lät hyfsat metal. Sjukt-grymt-bra stärkare.Bassplaya skrev:Går d o få till ett schysst metal -bas ljud på den här stärkaren![]()