Den ser grymt skön ut Och priset verkar ju hur bra som helst
Den är skön..
Kan berätta lite historia om den.
Boom köpte den NY..
gillade inte den alls. Vet ej vad de va med den, jag testade den också då och den va bra ICKE..
Prova byta strängar o sånt men blev inge bättre.
Skickade den på plekning och dom totalkraschar hela basen. Pajar greppbrädan om ja inte minns fel.
sen får dom återställa detta och efter de så blev den mycket mycket trevligare..
Boom fick aldrig upp knistan för denna basen igen.
Men när jag testa den nu så kändes den mycket mer levande än den någonsin gjort..
de där företaget i Stockholm som plekar eller plecar basar. dom justerar och slippar till greppbräda och band så den får en exakt radius eller nåt sånt..
marcbass skrev:de där företaget i Stockholm som plekar eller plecar basar. dom justerar och slippar till greppbräda och band så den får en exakt radius eller nåt sånt..
Den är skön..
Boom köpte den NY..
gillade inte den alls. Vet ej vad de va med den, jag testade den också då och den va bra ICKE..
Skickade den på plekning och dom totalkraschar hela basen. Pajar greppbrädan om ja inte minns fel.
sen får dom återställa detta och efter de så blev den mycket mycket trevligare..
Men när jag testa den nu så kändes den mycket mer levande än den någonsin gjort..
Riktigt trevlig sak.
Låter som att det är lite vanskligt att köpa den utan att ha provspelat den
Den är skön..
Boom köpte den NY..
Riktigt trevlig sak.
Låter som att det är lite vanskligt att köpa den utan att ha provspelat den:?
Nej, på något sätt har dollarn gjort ett rekordhopp från ungefär 6 till 8 kronor på några dagar vilket har gått mig pasé.
Var tvungen att stilla gasen lite.
Inväntar en bättre deal på en MVP/Buzz och en ny finanskris så länge.