Klarade teorin :D
- Axman
- Medlem+
Det är en jättehäftig känsla när man kliver ur bilen efter att dom sagt att man klarat det. Jag fick en känsla av att världen var lite mer tillgänglig helt plötsligt 
Första åkturen själv är grym. Har du kört själv än?
Grattis förresten!

Grattis förresten!
Maruszczyk Jazz, HPD Jazz
Roland Jazzchorus gitarrförstärkare och spel i lägenheten
Roland Jazzchorus gitarrförstärkare och spel i lägenheten
- hosse
- Medlem+++
när jag körde själv första gången kände jag mig fan kriminell. trodde det låg och lurade snutar i varenda buske.Axman skrev:Det är en jättehäftig känsla när man kliver ur bilen efter att dom sagt att man klarat det. Jag fick en känsla av att världen var lite mer tillgänglig helt plötsligt
Grattis förresten!
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Du hade väl dimljusen på och inget bälte!hosse skrev:när jag körde själv första gången kände jag mig fan kriminell. trodde det låg och lurade snutar i varenda buske.Axman skrev:Det är en jättehäftig känsla när man kliver ur bilen efter att dom sagt att man klarat det. Jag fick en känsla av att världen var lite mer tillgänglig helt plötsligt
Grattis förresten!

- hosse
- Medlem+++
käften. kuksnutar.Rix skrev:Du hade väl dimljusen på och inget bälte!hosse skrev:när jag körde själv första gången kände jag mig fan kriminell. trodde det låg och lurade snutar i varenda buske.Axman skrev:Det är en jättehäftig känsla när man kliver ur bilen efter att dom sagt att man klarat det. Jag fick en känsla av att världen var lite mer tillgänglig helt plötsligt
Grattis förresten!
www.chucknorrisfacts.com
- Cuba
- VIP medlem
Typiskt dåligt samvete för något. Är det något du vill berätta för oss hosse?hosse skrev:käften. kuksnutar.Rix skrev:Du hade väl dimljusen på och inget bälte!hosse skrev:när jag körde själv första gången kände jag mig fan kriminell. trodde det låg och lurade snutar i varenda buske.Axman skrev:Det är en jättehäftig känsla när man kliver ur bilen efter att dom sagt att man klarat det. Jag fick en känsla av att världen var lite mer tillgänglig helt plötsligt
Grattis förresten!
- hosse
- Medlem+++
bara en fadäs innehållande uttråkade civilsnutar en fredagsnatt. jävla sadister.Scuba skrev:Typiskt dåligt samvete för något. Är det något du vill berätta för oss hosse?hosse skrev:käften. kuksnutar.Rix skrev:Du hade väl dimljusen på och inget bälte!hosse skrev:när jag körde själv första gången kände jag mig fan kriminell. trodde det låg och lurade snutar i varenda buske.Axman skrev:Det är en jättehäftig känsla när man kliver ur bilen efter att dom sagt att man klarat det. Jag fick en känsla av att världen var lite mer tillgänglig helt plötsligt
Grattis förresten!
www.chucknorrisfacts.com
- senjin
- Medlem
- Jan Hellman
- VIP medlem
- Jan Hellman
- VIP medlem
Kanske för att han inte jobbar och fortfarande går i skolan och fortfarande bor kvar i föräldrahemmet eller några andra anledningar. Jag behövde aldrig betala för bensinen innan jag flyttade hemifrån men å andra sidan vart jag tvungen att ställa upp som chaffis åt farsan och hans affärsbekanta lite då och då.... Det han sparade i taxipengar gick till det ganska blygsamma bensinkontot som jag förbrukade.....ferm skrev:Varför skulle du inte betala den bensin du förbrukar?

//J
- ferm
- Medlem++
Nu minns jag inte men jag tror inte jag betalade heller för den bensin jag gjorde av med. Men det var inte mycket jag gjorde av med. Jag har aldrig gillat att köra bil, så det är ett fortskaffningsmedel och ingen nöjesmaskin.Hellboy skrev:Kanske för att han inte jobbar och fortfarande går i skolan och fortfarande bor kvar i föräldrahemmet eller några andra anledningar. Jag behövde aldrig betala för bensinen innan jag flyttade hemifrån men å andra sidan vart jag tvungen att ställa upp som chaffis åt farsan och hans affärsbekanta lite då och då.... Det han sparade i taxipengar gick till det ganska blygsamma bensinkontot som jag förbrukade.....ferm skrev:Varför skulle du inte betala den bensin du förbrukar?![]()
//J
För många basar är inte nog