Liten skrev:Ok.. nu kommer kanske övertrampet här som gör mig förevigt ovän med Scuba.. men jag måste bara få berätta...
Jag och frun satt i lördags och tittade på sista hälften av Dansbandskampen..
Det är inte bara Scuba du gör dig ovän med iom härmed citerade inlägg, grabben...
Hahaha!! Jag måste påpeka att jag tittar på smörjan ENBART för Larz Christerz!! Sen envisas dom med att fortsätta få va med så jag måste helt enkelt fortsätta titta.. det är något magiskt över herrarnas kostymer..
EDIT: skulle inte förvåna mig om Martin även håller på "LC".. Basisten lirar ju på en SS! Förbenat snygg!.. (bas eller basist.. valet är fritt!.. beror på hur ni är lagda..)
Senast redigerad av Liten den mån 24 nov 2008, 10:54, redigerad totalt 1 gånger.
Liten skrev:Hahaha!! Jag måste påpeka att jag tittar på smörjan ENBART för yadayadayada blablabla nonsens amsagor vargen och rödluvan bortförklaringar galore...
Liten skrev:Hahaha!! Jag måste påpeka att jag tittar på smörjan ENBART för yadayadayada blablabla nonsens amsagor vargen och rödluvan bortförklaringar galore...
Min fästmö tycker också att sunburst är fult. Hon tycker dessutom att mina Fender basar (klarlack!) är snyggare än mina Warwicks, även ljudmässigt för W "skramlar" bara.
Jag tycker det värsta är att du ens kollar på Dansbandskampen ...vad fan har hänt med SVT egentligen? Den enda kanalen som faktiskt inte behöver sända skitprogram för att överleva, ändå gör de sån här smörja...
Satt också och kollade på dramat ifråga...kan ju alltid skylla på barnen...
Det som gjorde att det blev lite jobbigt var ju att den där jäkla pizzaspaden lät förbenat gött...man får ju ta Warwick hardvara och fräsa ner i någon respektabel plankbit helt enkelt...
Roland skrev:Satt också och kollade på dramat ifråga...kan ju alltid skylla på barnen...
Det som gjorde att det blev lite jobbigt var ju att den där jäkla pizzaspaden lät förbenat gött...man får ju ta Warwick hardvara och fräsa ner i någon respektabel plankbit helt enkelt...
Samuel V skrev:Jag tycker det värsta är att du ens kollar på Dansbandskampen ...vad fan har hänt med SVT egentligen? Den enda kanalen som faktiskt inte behöver sända skitprogram för att överleva, ändå gör de sån här smörja...
Ja, man skäms nästan lite för att ha en. SVT alltså.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Samuel V skrev:Jag tycker det värsta är att du ens kollar på Dansbandskampen ...vad fan har hänt med SVT egentligen? Den enda kanalen som faktiskt inte behöver sända skitprogram för att överleva, ändå gör de sån här smörja...
Precis.
Jag tycker att de kunde sända Fusion-kampen istället.
Hellborg som programledare. Om man inte slappar blir man automagiskt diskad.
Sen får vinnande orkester lira 10 gig på en ålandsfärja som 1:a pris.
Det vore nåt! Skulle förmodligen ge mera tittare än både Nygammalt, Bingolotto och Robinsson tillsammans.
BASBLOGGEN.se skrev:Min fästmö tycker också att sunburst är fult. Hon tycker dessutom att mina Fender basar (klarlack!) är snyggare än mina Warwicks, även ljudmässigt för W "skramlar" bara.
Du har uppenbarligen en fru med full koll på hur bas ska låta. Grattis!
Precis.
Jag tycker att de kunde sända Fusion-kampen istället.
Hellborg som programledare. Om man inte slappar blir man automagiskt diskad.
Sen får vinnande orkester lira 10 gig på en ålandsfärja som 1:a pris.
Det vore nåt! Skulle förmodligen ge mera tittare än både Nygammalt, Bingolotto och Robinsson tillsammans.
Ja, naturligtvis skulle inte fusionkampen funka bättre, men sedan när behöver SVT oroa sig över tittarsiffror?
Roland skrev:Satt också och kollade på dramat ifråga...kan ju alltid skylla på barnen...
Vad tror du gör största delen av soundet i Warwicks, trät eller mikarna?