Jag ska till sthlm imorn på klassresa och undrar lite vilken/vilka musikaffär jag borde besöka och vart dom ligger.. Har kollat upp jamsgitarr ställe vart de ligger..
Just ja de måste ligga ganska centralt också.. tacksam för svar
SmashMyAmp skrev:Jag ska till sthlm imorn på klassresa och undrar lite vilken/vilka musikaffär jag borde besöka och vart dom ligger.. Har kollat upp jamsgitarr ställe vart de ligger..
Men du kanske hellre vill gå till en affär där de säljer TUTTAR?!?!
SmashMyAmp skrev:Jag ska till sthlm imorn på klassresa och undrar lite vilken/vilka musikaffär jag borde besöka och vart dom ligger.. Har kollat upp jamsgitarr ställe vart de ligger..
Men du kanske hellre vill gå till en affär där de säljer TUTTAR?!?!
Det säljs KNARK på Plattan!! Knark är gott!!
Skämt å sido.... Det är för jävla dyrt med knark. Jag har inte råd.
Deluxe Musik vid Fridhemsplan tycker jag är den bästa instrumentbutiken. Fridhemsgatan 40. Tel butiken 08-56631800.
MALA skrev:JAM har flyttar det mesta i basväg till Malmö, tillsammans med Kimmo
Träligt =(
Jo, han var på besök här på Öland för någon vecka sedan och berättade. De skickar ju visserligen upp till Stockholm om man vill testa men det inbjuder ju inte till några spontanattacker
SmashMyAmp skrev:Haha du är rolig du bootsy, men jag har redan kollat upp en grym affär som säljer massor av tuttar. Men imorn vill jag framför allt klämma på basar.
Hellboy: Okey får kolla upp på Eniro vart de ligger, tack så mycket.
Har kollat vart de ligger och det är nog lite för långt bort, skit.
Förresten vad är det som kallas för Storjam och vilken av dom är de?
Edit.
Om DLX ligger för ocentralt så gör nog de flesta andra det också, tyvärr. Det beror lite på var ni kommer att befinna er. Det finns annars ganska gott om musikaffärer i närheten av Medborgarplatsen; 4Sound (f.d. Estrad), Hellstone, Halkans, och eventuellt också Twang!
MALA skrev:JAM har flyttar det mesta i basväg till Malmö, tillsammans med Kimmo
Träligt =(
I don't mind...
Men jag hade förstås varit gladare, och fattigare, om Kimmo hade tagit med sig fler basar som fallit mig på läppen. Typ alla som Jam i Malmö har är ju långskaliga...
SmashMyAmp skrev:Haha du är rolig du bootsy, men jag har redan kollat upp en grym affär som säljer massor av tuttar. Men imorn vill jag framför allt klämma på basar.
.
Hehe, ville bara påminna om gammat gruff...!
OnT: Åk till Söder. Hellstones, Halkans, 4Sound (gamla Estrad), Musikbörsen och Twang ligger inom en tiominutersradie.
peter_s skrev:Det finns annars ganska gott om musikaffärer i närheten av Medborgarplatsen; 4Sound (f.d. Estrad), Hellstone, Halkans, och eventuellt också Twang!
BarbequeVillage skrev:Hellstone, Halkan och 4sound ligger hyfsat nära varandra
bootsy skrev:OnT: Åk till Söder. Hellstones, Halkans, 4Sound (gamla Estrad), Musikbörsen och Twang ligger inom en tiominutersradie.
Det ekar visst härinne...
Men ja, Söder har definitivt flest musikaffärer per capita. Åk dit!
Okey, jo jag var runt medborgarplatsen i somras och titta in i några butiker.. riktigt schyssta och framför allt balla grejer. men kommer tyvärr inte att ha tid att gå dit, Jams gitarr ställe ligger nog närmast av alla ställen.. Men tack för alla tips ändå =) får besöka någon annan gång..
Nu går bussen =) hej då..