Vore trevligt att styra upp en liten pratabasträff "lite" i Uppsala.
Vid rätt tidpunkt etc etc så skulle det även funka för mig att svänga ner till Uppsala helt klart!
Dåså!
Jag har all tid i världen. Jag rättar mig efter Parkas!
Nu är det upp till er andra.
Kanske dags för en egen tråd för detta?
Dra igång tråden du...
Äh, jag kan ju inte bjuda in folk till någon annans hem.
Visst kan vi vara hos mej, men 16 kvm är inte så praktiskt.
Den som kan tänka sig stå för yta tycker jag kan starta en tråd.
Alternativet är att vi hyser in oss i replokalen på skolan. Den är bra stor. Lämpligare än studion med. Mattias har väl också repa?
Klart vi ska ha en Uppsala-träff!!
Vofflan: din replokal på skolan låter lysande (haha - du får starta tråden!), min enda fasta lokal är i gitarristens källare i Bälinge och replokalerna jag gjort inhopp i i stan är ytterligt trånga... Sängplats till en eller ett par långväga gäster går dock bra att ordna.
Pedullan är för övrigt lite frestande, men bara lite...
Roland skrev:Bälinge Byfest...det var ett tag sedan...
Ja jösses...vilket program det var..!
Aldrig hört talas om...
Wikipedia to the rescue!
Wikipedia skrev:Bälinge är mest känt för Bälinge IF, en etablerad damallsvensk fotbollsklubb, samt Bälinge byfest, det underhållningsprogram som Sveriges television sände i början av 1980-talet. Programmet var dock inte (som många tror) inspelat i Bälinge, utan i studio i Stockholm och hade ingenting alls med Bälinge att göra förutom namnet.
Sådeså!
Däremot spelas det blues och en och annan funklåt i väl valda källare i Bälinge med oregelbundna mellanrum...
Då startar jag en tråd.
Replokalen är stor och har flera soffor.
BB det vore kanon om du kan fixa en stärkare. Jag har en hemma hos mej som kan åka med, men kanske trevligt med två. De andra som står där är andras och de vill jag inte röra. Har bara repat där me storbandet än så länge, men har nycklar.
Vofflan skrev:Då startar jag en tråd.
BB det vore kanon om du kan fixa en stärkare. Jag har en hemma hos mej som kan åka med, men kanske trevligt med två. De andra som står där är andras och de vill jag inte röra. Har bara repat där me storbandet än så länge, men har nycklar.
Som sagt, tråd skall uppföras!
Har två st 212'or, en HD350 topp och en Drome 12 som går att ta med! En rörtopp kanske kommer från nåt annat håll om vi har tur - vi kommer nog inte att lida brist på (o)ljudmöjligheter...
Vofflan skrev:Då startar jag en tråd.
Som sagt, tråd skall uppföras!
Har två st 212'or, en HD350 topp och en Drome 12 som går att ta med! En rörtopp kanske kommer från nåt annat håll om vi har tur - vi kommer nog inte att lida brist på (o)ljudmöjligheter...
Perfa!
Just ja, jag kanske kan få med min trummis.