Åter till allvaret.. tack för erbjudandena om mickar.. jag är dock lite restriktiv och tänkte inte introducera något som brumma i denna basen.. tänkte se om någon hade en gammal DiMarzio model J stallmick liggandes?
Liten skrev:Åter till allvaret.. tack för erbjudandena om mickar.. jag är dock lite restriktiv och tänkte inte introducera något som brumma i denna basen.. tänkte se om någon hade en gammal DiMarzio model J stallmick liggandes?
Du behöver ju inte koppla in micken. Du ska ju bara ha den för utseendet skull.
Liten skrev:Åter till allvaret.. tack för erbjudandena om mickar.. jag är dock lite restriktiv och tänkte inte introducera något som brumma i denna basen.. tänkte se om någon hade en gammal DiMarzio model J stallmick liggandes?
Precis, det var liksom det som var tanken herr Liten...
Fast DiMarzio är ju trevliga grejer, eller varför inte en till Urban?
Jag hade gärna tagit urban.. men om jag hittar en beggad model J så får det vara prioriterat.. pengarna bara blöder ut på musikprylar och jag vet att Evilbiker fått en massa beställningar.. så han har fullt upp!
Släng dit en mick du tycker om, eller så nöjer du dig med en av BB:s Squiermickar tills du har pengar till något du hellre vill ha!
Ett hål i basen går fetbort...!
Som sagt, du behöver inte koppla in dem, och eftersom du antyder att du inte vill lägga ut pengar på en dyr mick så kan du ta det näst bästa, en dummy.
Senast redigerad av blackparkas den fre 28 nov 2008, 15:09, redigerad totalt 1 gånger.
Jag hade gärna tagit urban.. men om jag hittar en beggad model J så får det vara prioriterat.. pengarna bara blöder ut på musikprylar och jag vet att Evilbiker fått en massa beställningar.. så han har fullt upp!
Mot fraktkostnad får du "låna" en Squier-plugg hur länge du vill om det drar ut på tiden att hitta en riktig.
Släng dit en mick du tycker om, eller så nöjer du dig med en av BB:s Squiermickar tills du har pengar till något du hellre vill ha!
Ett hål i basen går fetbort...!
Som sagt, du behöver inte koppla in dem, och eftersom du antyder att du inte vill lägga ut pengar på en dyr mick så kan du ta det näst bästa, en dummy.
Fan de e en fin deal.. men sätter jag i en mick så kommer jag löda dit den.. och löder jag dit den så kommer jag vilja använda den.. och om jag använder den.. så vill jag att den låter bra..
Alright!
"stallmick" på plats! Ser inte speciellt bra ut men det är bättre än tidigare.. + att det låter bra om den..
OBL-micken är väldigt het.. tyvärr.. så den tar lite överhand om man kör den på fullt.. men den får sitta i tills jag hittar/har råd något lämpligare.. (denna borde sitta i en bas tillsammans med en dimazio split p..)
Micken togs från min trogna gamla bandlösa som äntligen hittat hem! saknat den! :