Ville bara hjälpa till lite...Geddy_Lee skrev:Oj! Det var snabbt!The Marshall skrev:29 kg. Br 58cm, H 48, Dj 40.![]()
Jag fick fram nästan samma resultat:
30,3kg
57x49x46cm
Det var väl mest höjden som diffade lite.

The Marshall skrev:Ville bara hjälpa till lite...Geddy_Lee skrev:Oj! Det var snabbt!The Marshall skrev:29 kg. Br 58cm, H 48, Dj 40.![]()
Jag fick fram nästan samma resultat:
30,3kg
57x49x46cm
Det var väl mest höjden som diffade lite.![]()
Köp den!! Den är skitbra!!
Absolut inget fel på priset! Måste erkänna att jag är lite sugen, men plånboken håller som vanligt inte med.Geddy_Lee skrev:Den var i princip on-hold fram till igår, men det gick om intet....
så.......BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖMP!
Tycker inte priset är för högt med tanke på att den är nära på i nyskick och kostar 5´000 på Thomann.
Jag kan ornda en avbetalningsplan!Seaweed skrev:Absolut inget fel på priset! Måste erkänna att jag är lite sugen, men plånboken håller som vanligt inte med.Geddy_Lee skrev:Den var i princip on-hold fram till igår, men det gick om intet....
så.......BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖMP!
Tycker inte priset är för högt med tanke på att den är nära på i nyskick och kostar 5´000 på Thomann.
Sååå lång avbetalningsplan går jag inte med på.MikeO skrev:Då tar jag den på 33 månader.Geddy_Lee skrev:Jag kan ordna en avbetalningsplan!
Eller så väntar jag tills efter jul...och ser om det finns några pengar kvar.
Funkar den att giga på, eller behöver man komplettera med en 1x15?Geddy_Lee skrev:Sååå lång avbetalningsplan går jag inte med på.
Men kända PrataBasare får inga problem att dela upp den på 3 månader iaf.
Skrattar lite för mig själv ang distljud.MikeO skrev:Funkar den att giga på, eller behöver man komplettera med en 1x15?Geddy_Lee skrev:Sååå lång avbetalningsplan går jag inte med på.
Men kända PrataBasare får inga problem att dela upp den på 3 månader iaf.
Kommer nog att behöva ett alternativ till Marshallens distljud.![]()