Nähä.. nu får du väl ge dig iallafall...?Nick skrev:Det stavas särskola. Inte isär med skrivning...Klopper skrev:Jag är impotent i vänster ben!marcbass skrev:Ja hänger inte me?? eller?Klopper skrev:Var inte homo YZZ!YZZ skrev:Nick skrev:Din jäkel! Jag som trodde det var du och jagKlopper skrev:Imponerad?YZZ skrev:Men Klopper!! Jag är imponerad av ditt kunnande!![]()
Måste erkänna.
Det är din kropp jag vill åt!
Glöm att jag är redan gift, din spjuver!![]()
![]()
En vacker dag träffar du den rätte (grymtandepygmén) och då tänder det till!
Inte en sär skrivning så långt näsan kan petas!
Har du lånat ut din hustruns bas någon gång?![]()
Förövrigt anser du att Laholm bör förföras!
Det var en gång en flicka som hette Rödluvan... Hennes farmor hette något annat!
Felciteringstråd
- fieldflower
- Hedersmedlem
Medlem i PB50+
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Ingen orsak! Jo, jag tror nog att det kan behövas...fieldflower skrev:Oj... Tak! Kan du håla lite svenskaleksjioner här på forumet Nick?Nick skrev:Det stavas särskola. Inte isär med skrivning...Klopper skrev:Jag är impotent i vänster ben!marcbass skrev:Ja hänger inte me?? eller?Klopper skrev:Var inte homo YZZ!YZZ skrev:Nick skrev:Din jäkel! Jag som trodde det var du och jagKlopper skrev:Imponerad?YZZ skrev:Men Klopper!! Jag är imponerad av ditt kunnande!![]()
Måste erkänna.
![]()
Har du hört den om wawrickägaren som köpte en fender och blev basist?
- Mr Spock
- Medlem++
Nick skrev:Ingen ortsbo? Jo, jag tror nog att jag kan behöva det...fieldflower skrev:Oj... Tak! Kan du håla lite svenskaleksjioner här på forumet Nick?Nick skrev:Det stavas särskola. Inte isär med skrivning...Klopper skrev:Jag är impotent i vänster ben!marcbass skrev:Ja hänger inte me?? eller?Klopper skrev:Var inte homo YZZ!YZZ skrev:Nick skrev:Din jäkel! Jag som trodde det var du och jagKlopper skrev:Imponerad?YZZ skrev:Men Klopper!! Jag är imponerad av ditt kunnande!![]()
Måste erkänna.
![]()
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
- fieldflower
- Hedersmedlem
Snusk finns sannerligen hos betraktaren...Mr Spock skrev:Kan du inte bara böja några ackusativ baklänges medan jag tittar på en bild av Staffan Hellstrand - det skulle göra min kväll...Nick skrev:No problem. I bist un expert at englishka!fieldflower skrev:Oj... Tak! Kan du håla lite engelskaleksjioner här på forumet Nick?Nick skrev:Det stavas särskola. Inte isär med skrivning...Klopper skrev:Jag är impotent i vänster ben!marcbass skrev:Ja hänger inte me?? eller?Klopper skrev:Var inte homo YZZ!YZZ skrev:Nick skrev:Din jäkel! Jag som trodde det var du och jagKlopper skrev:Imponerad?YZZ skrev:Men Klopper!! Jag är imponerad av ditt kunnande!![]()
Måste erkänna.
![]()
Vat do yo wunt to lärn?![]()
Medlem i PB50+
-
- Medlem++
Men Pervon!fieldflower skrev:Jag gillar också Staffan HellstrandMr Spock skrev:Kan du inte bara böja några ackusativ baklänges medan jag tittar på en bild av Staffan Hellstrand - det skulle göra min kväll...Nick skrev:No problem. I bist un expert at englishka!fieldflower skrev:Oj... Tak! Kan du håla lite engelskaleksjioner här på forumet Nick?Nick skrev:Det stavas särskola. Inte isär med skrivning...Klopper skrev:Jag är impotent i vänster ben!marcbass skrev:Ja hänger inte me?? eller?Klopper skrev:Var inte homo YZZ!YZZ skrev:Nick skrev:Din jäkel! Jag som trodde det var du och jagKlopper skrev:Imponerad?YZZ skrev:Men Klopper!! Jag är imponerad av ditt kunnande!![]()
Måste erkänna.
![]()
Lite staffan varje kväll vid klockan 8 brukar det bli
![]()
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- fieldflower
- Hedersmedlem
Öh, jovisst, det går väl bra...YZZ skrev:Men Herre guuuud!!!fieldflower skrev:Jag gillar också Staffan HellstrandMr Spock skrev:Kan du inte bara böja några ackusativ baklänges medan jag tittar på en bild av Staffan Hellstrand - det skulle göra min kväll...Nick skrev:No problem. I bist un expert at englishka!fieldflower skrev:Oj... Tak! Kan du håla lite engelskaleksjioner här på forumet Nick?Nick skrev:Det stavas särskola. Inte isär med skrivning...Klopper skrev:Jag är impotent i vänster ben!marcbass skrev:Ja hänger inte me?? eller?Klopper skrev:Var inte homo YZZ!YZZ skrev:Nick skrev:Din jäkel! Jag som trodde det var du och jagKlopper skrev:Imponerad?YZZ skrev:Men Klopper!! Jag är imponerad av ditt kunnande!![]()
Måste erkänna.
![]()
Inte hans musik då, utan nakenbilder på Staffan förgyller min kväll varje gång
![]()
Jag har trott att jag varit ensam i min böjelse!!!
Kan ni inte PM:a mig lite bilder? Snälla?
Medlem i PB50+
- fieldflower
- Hedersmedlem
- fieldflower
- Hedersmedlem
-
- Medlem+++
- fieldflower
- Hedersmedlem
- fieldflower
- Hedersmedlem
- fieldflower
- Hedersmedlem
Tänkte väl det...fieldflower skrev:Ja, där har du en point... Lite tråkigt blir det...fieldflower skrev:Jodå, du blir säkert uttråkad då det inte skrivs så mycket på forumet!fieldflower skrev:Vafan menar du med det??fieldflower skrev:Shit vad många det är som skriver här...
Uttråkad!
Jag är minsann inte lätt att tråka ut..
Tokfrans!
Medlem i PB50+
- fieldflower
- Hedersmedlem
Fast det var visst nån som ville vara med...fieldflower skrev:Tänkte väl det...fieldflower skrev:Ja, där har du en point... Lite tråkigt blir det...fieldflower skrev:Jodå, du blir säkert uttråkad då det inte skrivs så mycket på forumet!fieldflower skrev:Vafan menar du med det??fieldflower skrev:Shit vad många det är som skriver här...
Uttråkad!
Tokfrans!
Ska vi släppa in honom...?
Medlem i PB50+
-
- Medlem+++
Jag ska bannemig anmäla dig!fieldflower skrev:Igår skjöt jag björn på Skansen!fieldflower skrev:Ja, där har du en point... Lite tråkigt blir det...fieldflower skrev:Jodå, du blir säkert uttråkad då det inte skrivs så mycket på forumet!fieldflower skrev:Vafan menar du med det??fieldflower skrev:Shit vad många det är som skriver här...
Uttråkad!
- fieldflower
- Hedersmedlem
Nä, vette fan. Nu när vi funnit varandra så bra...fieldflower skrev:Fast det var visst nån som ville vara med...fieldflower skrev:Tänkte väl det...fieldflower skrev:Ja, där har du en point... Lite tråkigt blir det...fieldflower skrev:Jodå, du blir säkert uttråkad då det inte skrivs så mycket på forumet!fieldflower skrev:Vafan menar du med det??fieldflower skrev:Shit vad många det är som skriver här...
Uttråkad!
Tokfrans!
Förresten - ska du inte felcitera??
Medlem i PB50+
- fieldflower
- Hedersmedlem
NÄÄÄ! Det här är ju OT för bövelen!fieldflower skrev:Nä, vette fan. Nu när vi funnit varandra så bra...fieldflower skrev:Fast det var visst nån som ville vara med...fieldflower skrev:Tänkte väl det...fieldflower skrev:Ja, där har du en point... Lite tråkigt blir det...fieldflower skrev:Jodå, du blir säkert uttråkad då det inte skrivs så mycket på forumet!fieldflower skrev:Vafan menar du med det??fieldflower skrev:Shit vad många det är som skriver här...
Uttråkad!
Tokfrans!
Förresten - ska du inte felcitera??

Medlem i PB50+
- Klopper
- Hedersmedlem
Snack!fieldflower skrev:Icke! Här ståtas det minsann med riktig batong!fieldflower skrev:Jodå, men du har säkert fransk batong!fieldflower skrev:Vafan menar du med det??fieldflower skrev:Shit vad många det är som skryter här...
Fransk!
Jag har min under bältet..
Din rädisa!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- fieldflower
- Hedersmedlem
Nja, nu är ju inte jag den som vänstrar...Klopper skrev:Snask!fieldflower skrev:Icke! Här ståtas det minsann med riktig batong!fieldflower skrev:Jodå, men du har säkert fransk batong!fieldflower skrev:Vafan menar du med det??fieldflower skrev:Shit vad många det är som skryter här...
Fransk!
Rädisorna kan du ha för dig själv, men GE MIG BATONGEN!!!
Medlem i PB50+
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Det här är ju ingen köp och säljtråd! Jag vill inte ens veta vad du försöker att sälja.fieldflower skrev:Nja, bara om du har kupong? Betala kontant i förskott. Annars får det vara!Klopper skrev:Snask!fieldflower skrev:Icke! Här ståtas det minsann med riktig batong!fieldflower skrev:Jodå, men du har säkert fransk batong!fieldflower skrev:Vafan menar du med det??fieldflower skrev:Shit vad många det är som skryter här...
Fransk!
- fieldflower
- Hedersmedlem
Jag får fundera lite på den... Är det longscale eller spillevink?Nick skrev:Så detta har blivit en köp och säljtråd...?fieldflower skrev:Nja, bara om du har kupong? Betala kontant i förskott. Annars får det vara!Klopper skrev:Snask!fieldflower skrev:Icke! Här ståtas det minsann med riktig batong!fieldflower skrev:Jodå, men du har säkert fransk batong!fieldflower skrev:Vafan menar du med det??fieldflower skrev:Shit vad många det är som skryter här...
Fransk!
OK, jag vill sälja min kropp! Inte min baskropp alltså utan min basistkropp.
Hittills outnyttjad (på sina ställen).
Medlem i PB50+
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Fika? Gärna. Men inte kubb. Är allergisk. Men kaffe går brafieldflower skrev:Jag har hört att du har en "longscale". Vill du komma över till mig och...?Nick skrev:Så detta har blivit en köp och säljtråd...?fieldflower skrev:Nja, bara om du har kupong? Betala kontant i förskott. Annars får det vara!Klopper skrev:Snask!fieldflower skrev:Icke! Här ståtas det minsann med riktig batong!fieldflower skrev:Jodå, men du har säkert fransk batong!fieldflower skrev:Vafan menar du med det??fieldflower skrev:Shit vad många det är som skryter här...
Fransk!
Hittills outnyttjad (på sina ställen).

-
- Medlem++
Nej det är inte bra när man är allergiskNick skrev:"Fika?" Nej tack. Är allergiskfieldflower skrev:Jag har hört att du har en "longscale". Vill du komma över till mig och...?Nick skrev:Så detta har blivit en köp och säljtråd...?fieldflower skrev:Nja, bara om du har kupong? Betala kontant i förskott. Annars får det vara!Klopper skrev:Snask!fieldflower skrev:Icke! Här ståtas det minsann med riktig batong!fieldflower skrev:Jodå, men du har säkert fransk batong!fieldflower skrev:Vafan menar du med det??fieldflower skrev:Shit vad många det är som skryter här...
Fransk!
Hittills outnyttjad (på sina ställen).![]()

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
-
- Medlem+++
Re: Felciteringstråd
Dina inlägg blir bara konstigare och konstigare!GrafZeppelin skrev:Här runkar en mård och vi misshandlar varandra helt och demonstrerar detta.
- bootsy
- Medlem+++
Äckligt sagt.Samuel V skrev:Det luktar som en kombination av smör och könsorgan härinne!GrafZeppelin skrev:Här runkar en mård och vi misshandlar varandra helt och demonstrerar detta.
Stallet liknar mest ett veteflak.
-
- Medlem++
Snuskpelle!bootsy skrev:Sorry, jag ville prova något nyttSamuel V skrev:Det luktar som en kombination av smör och könsorgan härinne!GrafZeppelin skrev:Här runkar en mård och vi misshandlar varandra helt och demonstrerar detta.![]()
YZZ
YZZ