Japp, på lördag är det dags för eldprovet i dansbandssvängen.
Hotell Billingehus i Skövde. Går det bra så kanse ni får se en Duesenberg i Dansbandskampen nästa säsong
melodika skrev:Japp, på lördag är det dags för eldprovet i dansbandssvängen.
Hotell Billingehus i Skövde. Går det bra så kanse ni får se en Duesenberg i Dansbandskampen nästa säsong
Du fick det alltså? Grattis!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Du fick det alltså? Grattis!
Nej inte än, om jag fixar giget så får jag det.
Inga problem då!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Där har man stått och nött några kvällar....*blir nostalgisk*
Där har man stått och nött några kvällar....*blir nostalgisk*
Jag har varit där 2 ggr bara nu i höst! Senast för en månad sen, typ...
Break a leg, melodika!
lill_frasse skrev:Nå melodika kan du stoltsera som dansbands basist idag?
Njae inte än, jag är försatt i en jädra lång sträckbänk.... Ska få svar nu i veckan, men det ser rätt ok ut tror jag. Förbaskat bra gäng och mer eller mindre hyfsad insats av mig med tanke på de förutsättningar jag hade.
Jodå, jag fick jobbet efter en jädra träda *pust*. Så nu har jag 3 veckor att lära mig 50 låtar, börjar efter nyår. Schemat är inte satt för 2009 än så nåt exakt datum har jag inte än.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
melodika skrev:Jodå, jag fick jobbet efter en jädra träda *pust*. Så nu har jag 3 veckor att lära mig 50 låtar, börjar efter nyår. Schemat är inte satt för 2009 än så nåt exakt datum har jag inte än.
Men äntligen har jag hittat ett band med GIG!!
Grattis!
Synd för din del att Adam slutat i bandet (vilken uppdaterad hemsida.....)
Bättre sångare får man leta efter.