Jag heter Frida, är 20 år fyllda och bor i den lilla storstan Skövde. Jag har hållit på med musik i stort sett hela mitt liv. så länge jag minns iaf

Jag spelar på min kära röda yamaha bb1000 som jag älskar över allt annat ^^ Den har jag haft i stort sett sedan jag för första gången tog i en bas, för kanske sisådär.. 6-7 år sedan?.. Jag tog baslektioner ett år på gymnasiet men resten är jag självlärd och jag tycker om att ha det så

Jag har fått en del roliga kommentarer om min enorma bas, som är nästan lika lång som mig, jag är enbart 157cm över marken..

På fritiden spelar jag för det mesta med mitt band, Decaying Ashes. Våra låtar låter så olika varandra så det är svårt att placera oss i någon kategori.. Typ alternativ rock med inslag av funk och metal kanske man skulle kunna säga

Resen av min lediga tid brukar jag för det mesta göra någonting kreativt, typ sy, pärla ihop smycken eller spela mmorpgs... xD
Jag klär mig oftast i en japansk stil som heter Gothic Lolita om någon känns vid den.. Älskar även japansk musik och lyssnar mestadels på J-rock, Gazette är favoriterna ~~
Ojdå vad långt det blev... Inga bilder för tillfället med det kommer ska ni se