6-strängad HK-bas Lotteri> Dragning Söndag 20:00!
- FreCKo
- Medlem++
Hum... Jag har ju faktiskt INGA pengar att avvara innan löningknedy skrev:Cashinsamlingen blir typ alla lotter är borta gissar jag.FreCKo skrev:när blir cashinsamlingen? Kan tänka mig någon lott eller tre... För att göra en bastard av den!
Och lätt att den ska bastardifieras! Vinner du den så lacka den vintage white och släng på ett tortoise-plektrumskydd. Fyll igen mickhålen och hålen för elektroniken och så en P-mick och vol+ton.![]()
..som en vänsterbas då såklart.
TDHP skrev:Öka nu så vi kan ha dragning på lördag!
Jag vill ha en 6-strängad möbelbas!

- basmartin
- Medlem+++
Jag kan ta nummer 03!
Martinus Olai Gothenburgiensis
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
- TDHP
- Forumvärd
Jobbar inte du på banken?FreCKo skrev:Hum... Jag har ju faktiskt INGA pengar att avvara innan löningknedy skrev:Cashinsamlingen blir typ alla lotter är borta gissar jag.FreCKo skrev:när blir cashinsamlingen? Kan tänka mig någon lott eller tre... För att göra en bastard av den!
Och lätt att den ska bastardifieras! Vinner du den så lacka den vintage white och släng på ett tortoise-plektrumskydd. Fyll igen mickhålen och hålen för elektroniken och så en P-mick och vol+ton.![]()
..som en vänsterbas då såklart.
TDHP skrev:Öka nu så vi kan ha dragning på lördag!
Jag vill ha en 6-strängad möbelbas!

Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP

TDHP
- blackparkas
- Medlem++++
knedy skrev:Jorå! Vi har maruschuzuek-basen som lottas ut, där endast dom MALA-lotteristerna har chans på. Dom som köper lotter till den här har bara chans på den här. Sen är det lite hemliga grejer där dom som köpt lotter både här och där och Fortress Onen har chans på!blackparkas skrev:Men.... hur får du in det här lotteriet tillsammans med jullotteriet!?
Det funkar ju inte....
Blir mycket grejer då.
De som köpte lotter på Bassdudes bas?

Det var det värsta...
Då har jag ju massor med lotter helt plötsligt...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- knedy
- VIP medlem
Japp! Efter basarna dragits så slängs allt ihop i en hög och så blir det ett gäng småvinster alla har chans på.blackparkas skrev:knedy skrev:Jorå! Vi har maruschuzuek-basen som lottas ut, där endast dom MALA-lotteristerna har chans på. Dom som köper lotter till den här har bara chans på den här. Sen är det lite hemliga grejer där dom som köpt lotter både här och där och Fortress Onen har chans på!blackparkas skrev:Men.... hur får du in det här lotteriet tillsammans med jullotteriet!?
Det funkar ju inte....
Blir mycket grejer då.
De som köpte lotter på Bassdudes bas?
Det var det värsta...
Då har jag ju massor med lotter helt plötsligt...

Officiell stormästare i EB-orden
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- knedy
- VIP medlem
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- TDHP
- Forumvärd
Frakten brukar väl iof vara inräknad i lotteriet?Backlund skrev:Men vafaaaaan. Jag vill ju ha en lott ju, men jag måste ta det lugnt med utgifterna nu när det börjar närma sig jul.... Och om man skulle råka vinna basen blir det ju frakt och grejer... Men jag vill ju haaaa den
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
TDHP

TDHP
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- knedy
- VIP medlem
Japp, frakten är inräknat. Också ett hardcase. Jag kan slänga med ett skönt vaderat läderaxelband också bara för att det är juletider.TDHP skrev:Frakten brukar väl iof vara inräknad i lotteriet?Backlund skrev:Men vafaaaaan. Jag vill ju ha en lott ju, men jag måste ta det lugnt med utgifterna nu när det börjar närma sig jul.... Och om man skulle råka vinna basen blir det ju frakt och grejer... Men jag vill ju haaaa den
- Backlund
- Medlem++
Det var ju en bra deal! Hade egentligen inte spelat så stor roll med frakten, men vad tusan! Jag tar nummer 7!knedy skrev:Japp, frakten är inräknat. Också ett hardcase. Jag kan slänga med ett skönt vaderat läderaxelband också bara för att det är juletider.TDHP skrev:Frakten brukar väl iof vara inräknad i lotteriet?Backlund skrev:Men vafaaaaan. Jag vill ju ha en lott ju, men jag måste ta det lugnt med utgifterna nu när det börjar närma sig jul.... Och om man skulle råka vinna basen blir det ju frakt och grejer... Men jag vill ju haaaa den

- knedy
- VIP medlem
Lucky number siete! INFUEGO!Backlund skrev:Det var ju en bra deal! Hade egentligen inte spelat så stor roll med frakten, men vad tusan! Jag tar nummer 7!knedy skrev:Japp, frakten är inräknat. Också ett hardcase. Jag kan slänga med ett skönt vaderat läderaxelband också bara för att det är juletider.TDHP skrev:Frakten brukar väl iof vara inräknad i lotteriet?Backlund skrev:Men vafaaaaan. Jag vill ju ha en lott ju, men jag måste ta det lugnt med utgifterna nu när det börjar närma sig jul.... Och om man skulle råka vinna basen blir det ju frakt och grejer... Men jag vill ju haaaa den

- Backlund
- Medlem++
knedy skrev:Lucky number siete! INFUEGO!Backlund skrev:Det var ju en bra deal! Hade egentligen inte spelat så stor roll med frakten, men vad tusan! Jag tar nummer 7!knedy skrev:Japp, frakten är inräknat. Också ett hardcase. Jag kan slänga med ett skönt vaderat läderaxelband också bara för att det är juletider.TDHP skrev:Frakten brukar väl iof vara inräknad i lotteriet?Backlund skrev:Men vafaaaaan. Jag vill ju ha en lott ju, men jag måste ta det lugnt med utgifterna nu när det börjar närma sig jul.... Och om man skulle råka vinna basen blir det ju frakt och grejer... Men jag vill ju haaaa den![]()
Ja, jag fyller ju år på söndag och då är det ju den 7:e, så då kanske det för lite tur med sig

- knedy
- VIP medlem
Min brorsa fyller år då också, coincidence? I think not!Backlund skrev:knedy skrev:Lucky number siete! INFUEGO!Backlund skrev:Det var ju en bra deal! Hade egentligen inte spelat så stor roll med frakten, men vad tusan! Jag tar nummer 7!knedy skrev:Japp, frakten är inräknat. Också ett hardcase. Jag kan slänga med ett skönt vaderat läderaxelband också bara för att det är juletider.TDHP skrev:Frakten brukar väl iof vara inräknad i lotteriet?Backlund skrev:Men vafaaaaan. Jag vill ju ha en lott ju, men jag måste ta det lugnt med utgifterna nu när det börjar närma sig jul.... Och om man skulle råka vinna basen blir det ju frakt och grejer... Men jag vill ju haaaa den![]()
Ja, jag fyller ju år på söndag och då är det ju den 7:e, så då kanske det för lite tur med sig

- HighfidelitY
- Medlem
[/quote]
[/quote]
Ah vafan! Jag fyller ju år idag så nummer fyra då tack!

Ah vafan! Jag fyller ju år idag så nummer fyra då tack!

myspace.com/souldrainer - www.souldrainer.com
myspace.com/andangelswept
myspace.com/andangelswept