Frida~
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Tror att 20007 räknade ut medelåldern till ca 32 för ett tag sen. Har säkert justerats lite sen dess. Så nog finns det kids här också!Hualilai skrev:haha jaså så det är inte bara oldies här? :3Sartic skrev:Inte bara kul att du är tjej, utan också att du är i tidig 20-års ålder. Vi verkar också vara ovanliga på detta forum.
Välkommen i alla fall!
Tack tack ^^
- Hualilai
- Medlem
OfanRix skrev:Tror att 20007 räknade ut medelåldern till ca 32 för ett tag sen. Har säkert justerats lite sen dess. Så nog finns det kids här också!Hualilai skrev:haha jaså så det är inte bara oldies här? :3Sartic skrev:Inte bara kul att du är tjej, utan också att du är i tidig 20-års ålder. Vi verkar också vara ovanliga på detta forum.
Välkommen i alla fall!
Tack tack ^^

- ffs pfyrix
- Medlem+
- ffs pfyrix
- Medlem+
Förresten.. najs smycken du gjort (hittade din bilddagbok), har hur mycket pärlor som helst hemma (mest sötvattens och handgjorda glas) men slutade pärla för ett bra tag sen...Hualilai skrev:Helluff´s pfyrix skrev:Hejjar lite här också..![]()
*
Psssst... hellre kidsen än gubbklubben..![]()
Du har så rätt..

Används mest till scrapbooking idag.. Fast lika sugen blir man varje gång man ser nåt som någon annan gjort.

*******************************************************************************************************'
Fieldflowers groupie
Fieldflowers groupie
- Hualilai
- Medlem
Ååh tack så mycket!ff´s pfyrix skrev:Förresten.. najs smycken du gjort (hittade din bilddagbok), har hur mycket pärlor som helst hemma (mest sötvattens och handgjorda glas) men slutade pärla för ett bra tag sen...Hualilai skrev:Helluff´s pfyrix skrev:Hejjar lite här också..![]()
*
Psssst... hellre kidsen än gubbklubben..![]()
Du har så rätt..![]()
Används mest till scrapbooking idag.. Fast lika sugen blir man varje gång man ser nåt som någon annan gjort.

Ska försöka ta lite kort på det också och lägga ut på bdb :3
- ffs pfyrix
- Medlem+
mmmm sånt är lattjo. Använder en del av den tekniken till dekorationer. Himla lattjo älskar kombinationen metall och sötvattenspärlor. =D
Ja foton på pyssel vill vi se... För lite sånt här, även om det jobbas på det..
Ja foton på pyssel vill vi se... För lite sånt här, även om det jobbas på det..

*******************************************************************************************************'
Fieldflowers groupie
Fieldflowers groupie
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- ffs pfyrix
- Medlem+
Fina!Hualilai skrev:Aa det är jäkligt najsSagt och gjort, tog en snabb bild och la upp nu

Har du provat varianten med "svävande" pärlor?
Tror att det var med ett sånt i en av panduros böcker.

Fieldflowers groupie
Fieldflowers groupie
- Hualilai
- Medlem
Jag har aldrig hört talas om svävande pärlor..ff´s pfyrix skrev:Fina!Hualilai skrev:Aa det är jäkligt najsSagt och gjort, tog en snabb bild och la upp nu
![]()
Har du provat varianten med "svävande" pärlor?
Tror att det var med ett sånt i en av panduros böcker.

- ffs pfyrix
- Medlem+
-
- Medlem++
Har världens tråkigaste bdb men RsTX heter jag där, skrev in 4 random bokstaver när jag regga migHualilai skrev:Vad heter du på bdb? :3YZZ skrev:Nej orka helgonHualilai skrev:^^ är mitt favorituttryck xD Jag är inte heller inne på helgon så ofta, är typ ingen som skriver därYZZ skrev:Jag har helgon, fast är aldrig online typ.. Jag skriver faktiskt ^^ ganska ofta på msnNick skrev:Undrar hur många här inne som har helgon...![]()
Btw, roligt med nån annan som skriver: ^^håller mig till bdb,msn och PB

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- Hualilai
- Medlem
Haha okej där ser man xDYZZ skrev:Har världens tråkigaste bdb men RsTX heter jag där, skrev in 4 random bokstaver när jag regga migHualilai skrev:Vad heter du på bdb? :3YZZ skrev:Nej orka helgonHualilai skrev:^^ är mitt favorituttryck xD Jag är inte heller inne på helgon så ofta, är typ ingen som skriver därYZZ skrev:Jag har helgon, fast är aldrig online typ.. Jag skriver faktiskt ^^ ganska ofta på msnNick skrev:Undrar hur många här inne som har helgon...![]()
Btw, roligt med nån annan som skriver: ^^håller mig till bdb,msn och PB
-
- VIP medlem