6-strängad HK-bas Lotteri> Dragning Söndag 20:00!
- basmartin
- Medlem+++
Betalt!
Martinus Olai Gothenburgiensis
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- knedy
- VIP medlem
- TDHP
- Forumvärd
Det blir skitfestligt!knedy skrev:Njaa, jag har inte tid att spela in nåt i helgen och har ändå inte fått in allt än. Hur festligt blir det att köra nåt mitt i veckan?Hellish skrev:Neeejjjeeee... Måste vi vänta så länge? Merde! Då hinner man ju glömma bort att man ens köpt en lott.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- knedy
- VIP medlem
Det hade varit festligt om Lucia hade varit ett par dagar tidigare. Då hade man kunnat köra då.TDHP skrev:Det blir skitfestligt!knedy skrev:Njaa, jag har inte tid att spela in nåt i helgen och har ändå inte fått in allt än. Hur festligt blir det att köra nåt mitt i veckan?Hellish skrev:Neeejjjeeee... Måste vi vänta så länge? Merde! Då hinner man ju glömma bort att man ens köpt en lott.
Officiell stormästare i EB-orden
- Sartic
- Medlem+
Just det! Sätt lite färg på en av våra gråa vardagar!TDHP skrev:Det blir skitfestligt!knedy skrev:Njaa, jag har inte tid att spela in nåt i helgen och har ändå inte fått in allt än. Hur festligt blir det att köra nåt mitt i veckan?Hellish skrev:Neeejjjeeee... Måste vi vänta så länge? Merde! Då hinner man ju glömma bort att man ens köpt en lott.

- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- HighfidelitY
- Medlem
Nuså! Förlåt att det inte blev förrän nu, massa folk som åker skidor och skjuter som ska va med i tv... 

myspace.com/souldrainer - www.souldrainer.com
myspace.com/andangelswept
myspace.com/andangelswept
- archisland
- Medlem+
- Kontakt:
+1234567!!Hellish skrev:Jag har då inget alls emot en dragning mitt i veckan. Som nån annan skrev, det lyser upp den grå vardagen!knedy skrev:Njaa, jag har inte tid att spela in nåt i helgen och har ändå inte fått in allt än. Hur festligt blir det att köra nåt mitt i veckan?

Spelar på Yamaha|Darkglass|Line6|EBS|Rotosound|
Spelar bas i Six Feet Deeper
Lyssna här på Spotify YouTube
- Kim S
- Medlem++
- knedy
- VIP medlem
Kim S skrev:Gå till banken? Sånt här gör man ju på internettett vet la du?Backlund skrev:Kan tyvärr inte betala förrän på måndag. Har inte hunnit gå till banken denna vecka
+1 Att gå till banken för att föra över pengar är typ som att skicka vanliga brev istället för e-mail... så med andra ord, nånting bara gamla tanter gör nu för tiden.
Officiell stormästare i EB-orden
- Backlund
- Medlem++
Jo jag vetknedy skrev:Kim S skrev:Gå till banken? Sånt här gör man ju på internettett vet la du?Backlund skrev:Kan tyvärr inte betala förrän på måndag. Har inte hunnit gå till banken denna vecka
+1 Att gå till banken för att föra över pengar är typ som att skicka vanliga brev istället för e-mail... så med andra ord, nånting bara gamla tanter gör nu för tiden.

- Evilbiker
- Medlem++
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
Va? Trodde de flesta internetbankerna hade dosor? Vad ska det spela för roll vilken adress du bor på? Eller missförstod jag helt vad du skrev nu?Backlund skrev:Jo jag vetMen jag har inte fått min internetbank flyttad till rätt adress sen jag flyttade. Ska tjata lite på kostymnissarna nere där. Men jag tycker ändå det är lite fränt att vara lite gammalmodig
- Backlund
- Medlem++
Jag har Handelsbanken och dom har inga dosor till sina internetbanker. Tyvärr är det så att det spelar roll vilken adress man bor på då. Visserligen kan man få ett antal koder på ett papper och då spelar det ingen roll vilken adress man utför ärenden på, men tyvärr har inte jag det alternativet.Hellish skrev:Va? Trodde de flesta internetbankerna hade dosor? Vad ska det spela för roll vilken adress du bor på? Eller missförstod jag helt vad du skrev nu?Backlund skrev:Jo jag vetMen jag har inte fått min internetbank flyttad till rätt adress sen jag flyttade. Ska tjata lite på kostymnissarna nere där. Men jag tycker ändå det är lite fränt att vara lite gammalmodig
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- archisland
- Medlem+
- Kontakt:
När dras tombolan igång..?
Spelar på Yamaha|Darkglass|Line6|EBS|Rotosound|