hosse skrev:mohaha!Kim S skrev:Äsch, jag lyckas inte klippa in en tomtemössa på min avatar!
Gun goes santa, jag är nöjd
Här är en jag gjorde som hosse inte vill använda:

Den blev awesome tycker då jag...

Den blev awesome tycker då jag...
Snarare.. Santa takes to the gun efter en sån bild.hosse skrev:mohaha!Kim S skrev:Äsch, jag lyckas inte klippa in en tomtemössa på min avatar!
Gun goes santa, jag är nöjd
Mindre kaffe o mer Glögg min pojk.Folxam skrev:Jag vägrar. Jag ställer inte upp på det där med julen.
Ok. Glögg...
En julklapp här eller där gör ju inte ont ...
Öhm ... Ledig i två veckor (iofs är jag låååååååååååångledig efter det om jag inte får tag i nytt jobb)
...... fan ... Julen är rätt sweet ändå!!
Men röda luvor?! Coca Cola in your brains! Tomten som snäll gubbe!? Coca Cola in your veins!!
Tomten är en ondskefull liten gubbe som tar hand om ditt hus, och om du inte matar honom med gröt så går det åt helskotta med alltihopa!!
Sen har vi det här med den där snubben som föddes för 2008 år sen, what up wit dat?! Han är ju död sen länge sen?
Det enda vi har att tacka Jesús Hussein Al Muhammed Gonzalez för är alla sköna lediga dagar
Om nån får för sig att julifiera min avatar så gör det, jag tänker inte lägga ner nån energi på det ...
(jag låter som en riktigt surfit*ta men jag är faktiskt inte så värst sur, rät söt faktiskt)
Och då har vi den rätta låten till dig :Folxam skrev:Jag vägrar. Jag ställer inte upp på det där med julen.
...
det är väl bara att ringa Bo Kasper, be om en bild och hoppas att han glömde raka sig imorse?melodika skrev:Jag vill ju oxå ha skägg i min avatar, hur gör ni det?
Själv använde jag luddig pensel i photoshop o massa tålamod.melodika skrev:Jag vill ju oxå ha skägg i min avatar, hur gör ni det?
jag använde sprayburken i paint och not so much tålamod.broder blues skrev:Själv använde jag luddig pensel i photoshop o massa tålamod.melodika skrev:Jag vill ju oxå ha skägg i min avatar, hur gör ni det?
Hehe, du hade ju rätt! Nu med mössa!joachime skrev:Förlåt! I bättre upplösning blev det en annan grej.BB3000S skrev:Fast en mössa hade varit nice Knedy, fick just höra att det ser ut som jag firar en arabisk högtid...![]()
Mössa funkar inte för alla. Tror det räcker med lite glitter på jazzen faktiskt.
Mössa ska d va!daionsavage skrev:Min fru gjorde en till
Too much is never enough.fieldflower skrev:Sådärja...
(Kan ju inte släppa gamla Bettanbilden sådär utan vidare...)