Är tvungen att sälja min 3mån gamla Woodo B4 Alder bara provspelad i replokalen. mkt. bra bas kanonskön att spela på och snygg, kroppen har mörknat och blivit mkt snyggare än den var ny!. Pga. akut pengabrist så får denna gå. 3000kr+ev,frakt
Senast redigerad av elmelino den sön 07 dec 2008, 20:37, redigerad totalt 4 gång.
Har du någon möjlighet att skicka den på ett säkert sätt med bussgods, t.ex. med hardcase?
Såg att det var lite rea på den modellen på deras hemsida nu, men hur lågt kan du tänka dig att gå?
Nämen, hela diskant är snart här....
Haha, det tvivlar jag på. Finns många hardcoregitarrister på diskant som aldrig skulle röra en bas tror jag.
Pust! Har aldrig blivit mer lättad i mitt liv tror jag Hur som helst är du välkommen hit, jag minns din "relicing" av nån strata på GMF. Eld och kasta från berg
Wicca skrev:Ne då hoppar jag, med så små marginaler så kan jag lika gärna köpa en ny.
Lycka till med försäljningen dock.
En ny listar ju på nästan 5k. För en som bara är några veckor gammal är det ett kalaspris
4380 just nu...månadens vara...
men men 3.300 för en som är mer eller mindre helt ny är ju ett bra pris i alla fall...
Förvisso, men om det bara skiljer en tusing så köper jag faktiskt hellre en ny(eller ingen alls för tillfället, har ju aldrig testat en sådan bas och det känns lite för osäkert), känns mer som ett säkert kort även om jag inte misstror någon här på något sätt.
Jag trodde att priset skulle bli lägre eftersom det var fråga om "akut pengabrist".
Wicca skrev:Ne då hoppar jag, med så små marginaler så kan jag lika gärna köpa en ny.
Lycka till med försäljningen dock.
En ny listar ju på nästan 5k. För en som bara är några veckor gammal är det ett kalaspris
4380 just nu...månadens vara...
men men 3.300 för en som är mer eller mindre helt ny är ju ett bra pris i alla fall...
Förvisso, men om det bara skiljer en tusing så köper jag faktiskt hellre en ny(eller ingen alls för tillfället, har ju aldrig testat en sådan bas och det känns lite för osäkert), känns mer som ett säkert kort även om jag inte misstror någon här på något sätt.
Jag trodde att priset skulle bli lägre eftersom det var fråga om "akut pengabrist".
Ja, för tusan, det står väl var och en fritt att ge bud.
Visst är det ett bra pris har dessutom satt på nya strängarEBS Titanium för 295kr.(original Daddario XL följer med) Visst behöver jag pengar men sälja den billigare känns nästan som att värdelösförklara den och det är det en alldeles för bra bas för!