Förresten är det enligt uppgift Delano-mikar i den här basen för den som ev. undrar.
Redigerat: Det var fel - Heussel-mikar skulle det vara.
/Mats D
Windmill Jazz
- Bouillabass
- Medlem
Uppfattat! Jag tar också en funderare. Möjligheten finns ju att sälja min till någon annan för att sedan byta deg mot din Windmill.. Hm..MatsD skrev: Jag tar en funderare men jag håller precis på att köpa en annan jazzbas så ytterligare en kan bli en för mycket och så skulle jag behöva få loss lite deg.
/Mats D
- MALA
- Distributör
Om det är Windmillen så är det inte Delano utan tyska Heussel-mickarMatsD skrev:Förresten är det enligt uppgift Delano-mikar i den här basen för den som ev. undrar.
/Mats D
Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
- MatsD
- Medlem++
OK, tack för den rättelsen! Vofflan sa i ett pm att han trodde det var Delano - och de ser ju onekligen så ut. Då ska jag korrigera i specen.MALA skrev:Om det är Windmillen så är det inte Delano utan tyska Heussel-mickarMatsD skrev:Förresten är det enligt uppgift Delano-mikar i den här basen för den som ev. undrar.
/Mats D
/Mats D
- MALA
- Distributör
No sweatMatsD skrev:OK, tack för den rättelsen! Vofflan sa i ett pm att han trodde det var Delano - och de ser ju onekligen så ut. Då ska jag korrigera i specen.MALA skrev:Om det är Windmillen så är det inte Delano utan tyska Heussel-mickarMatsD skrev:Förresten är det enligt uppgift Delano-mikar i den här basen för den som ev. undrar.
/Mats D
/Mats D

- MatsD
- Medlem++
I ärlighetens namn ska jag inte skylla helt på Vofflan heller. Jag ställde en ledande fråga nämligen, om han trodde att det var Delano-mikar i basen.MALA skrev:No sweatMatsD skrev:OK, tack för den rättelsen! Vofflan sa i ett pm att han trodde det var Delano - och de ser ju onekligen så ut. Då ska jag korrigera i specen.MALA skrev:Om det är Windmillen så är det inte Delano utan tyska Heussel-mickarMatsD skrev:Förresten är det enligt uppgift Delano-mikar i den här basen för den som ev. undrar.
/Mats D
- MALA
- Distributör
Alla Windmill levereras med Heussel som standard, det är grymt bra mickar. Det enda som finns på den svenska marknaden förutom Heussel är några basar som jag beställt själv med Bartolini, Marcus har någon också