Jag kan börja med ett lyckat kör av bandlös Warwick Rockbass Fortress 5

Där skulle man faktiskt ha vart gittaristSvensson skrev:Aahh fick min Ashdown topp idag, direkt iväg till replokalen och.. Kanonnöjd! Det ska gigas i morgon kväll så man får testa den skarpt också.
Det där är ju annars ett litet helsike med kontran. Man kan ju inte hålla på att köpa på sig en massa strängset, mickar och pre amps för att testa och man kan inte direkt springa till grannen och låna för att testa!
Hej SvenssonSvensson skrev:Aahh fick min Ashdown topp idag, direkt iväg till replokalen och.. Kanonnöjd! Det ska gigas i morgon kväll så man får testa den skarpt också.
MAG 300. Jag har inte haft den på ett gig ännu men dock i replokalen och så långt är jag helnöjd med den!Fläppen skrev:Hej SvenssonSvensson skrev:Aahh fick min Ashdown topp idag, direkt iväg till replokalen och.. Kanonnöjd! Det ska gigas i morgon kväll så man får testa den skarpt också.
Vilken variant av Ashdown har du köpt? Jag är också otroligt nöjd, nästan kär i min ABM 500.
Mvh
Thomas
Kanske inte helt oväntat att en Mesacombo låter bra, men jag skulle nog fega ur. Det är lite för mycket pengar för en chansning. Nu skulle jag inte tveka en sekund om jag hade pengarna, men nu har jag ju testat...lowfreq skrev:Köpte min Mesa Walkabout Scout (list:19.495-) utan att ha testat den.
Kärlek vid första öronkastet!
Inspirationsläsning: talkbass.com (även dereborn)