Hyra Debaser Slussen i Stockholm
-
- Medlem
Hyra Debaser Slussen i Stockholm
Hallåj,
har någon en mellan tummen och pekfingret aning om vad det kostar att hyra Debaser Slussen i Stockholm? Jag får inte svar på mina mail, så jag antar att det är semestertider även där.
TIA
Trevlig midsommar!
har någon en mellan tummen och pekfingret aning om vad det kostar att hyra Debaser Slussen i Stockholm? Jag får inte svar på mina mail, så jag antar att det är semestertider även där.
TIA
Trevlig midsommar!
Free your mind
and your ass will follow
and your ass will follow
- FreCKo
- Medlem++
- bootsy
- Medlem+++
- Jan Hellman
- VIP medlem
Ingen aning. Det beror nog helt på hur många i servisen/baren man tror behövs, antalet vakter, vilken tid på året det handlar om och framförallt kanske på vilken veckodag. Ring och fråga. Det är nog bästa tipset.FreCKo skrev:Bumpar upp den här, är det någon som har koll på vad det kostar att hyra debaser slussen om man vill arrangera upp ett gig där?
//J
- Jan Hellman
- VIP medlem
- Jan Hellman
- VIP medlem
- bootsy
- Medlem+++
- bootsy
- Medlem+++
- Jan Hellman
- VIP medlem
"Highway to Hellboy" är en fin komposition också.....bootsy skrev:Ja, du vet väl att Björn och Benny skrev "Dancing Queen" till Jannes ära?Basmagnus skrev:Jaså, Hellboy bjuder upp till dansHellboy skrev:
Jo det där har jag ju hört från din flickvän också. Du är VÄLDIGT snabb....![]()
//Doktor Hell!!!

//J
- Basmagnus
- Medlem++
Från början hette den visst "Dancing Queer" men titeln ändrades senare pga en felskrivningbootsy skrev:Ja, du vet väl att Björn och Benny skrev "Dancing Queen" till Jannes ära?Basmagnus skrev:Jaså, Hellboy bjuder upp till dansHellboy skrev:
Jo det där har jag ju hört från din flickvän också. Du är VÄLDIGT snabb....![]()
//Doktor Hell!!!
- Jan Hellman
- VIP medlem
- Jan Hellman
- VIP medlem
GGAAAHHHH!!!!!Basmagnus skrev:Från början hette den visst "Dancing Queer" men titeln ändrades senare pga en felskrivningbootsy skrev:Ja, du vet väl att Björn och Benny skrev "Dancing Queen" till Jannes ära?Basmagnus skrev:Jaså, Hellboy bjuder upp till dansHellboy skrev:
//Doktor Hell!!!

Fuck fuckeli fuck fuck!!!
//J