Du är inte intresserad av Woodo förresten? En snubbe på woodo har nämligen mejlat och frågat ifall jag skulle kunna tänkas ta en woodo som byte mot ladon, men det är inte så värst intressant för min del. Men jag mejlade och frågade hur mycket han skulle vara beredd att lägga i mellanskillnad, så nu är frågan ifall du skulle kunna tänka dej en woodo+random cash(hur mycket får vi nog snart veta) mot den?
the_great_alfonzo skrev:Du är inte intresserad av Woodo förresten? En snubbe på woodo har nämligen mejlat och frågat ifall jag skulle kunna tänkas ta en woodo som byte mot ladon, men det är inte så värst intressant för min del. Men jag mejlade och frågade hur mycket han skulle vara beredd att lägga i mellanskillnad, så nu är frågan ifall du skulle kunna tänka dej en woodo+random cash(hur mycket får vi nog snart veta) mot den?
Vänta nu, bara för att cleara ut det: Gillar du inte woodo, eller missuppfattade du konceptet ? 4550:- hade han iaf att ge i mellanskillnad, ifall, ifall..
the_great_alfonzo skrev:Vänta nu, bara för att cleara ut det: Gillar du inte woodo, eller missuppfattade du konceptet ? 4550:- hade han iaf att ge i mellanskillnad, ifall, ifall..
Keep the money och spara ihop till resten för någon Woodo behöver jag inte (saknar öppen spis).
Kanske, men just nu är det warwick som hägrar... Alternativt en alembic epic 5a på warwickforumet, men det är inte så troligt med tanke på frakt från USA etc.