Ska ringa min förstahandsbank nu och kolla, men tror inte jag får tillbaka den hundringen. Jag sätter in en ny hundring ikväll från mitt Swedbank-konto så får du pengarna på direkten istället.
*sniffles* Aja. En lott är alltid en lott
Hade nog inte haft råd med ens en lott till när allt kommer omkring så.. OM man nu ens hade fått köpa loss dem, Marcbass hade ju helt klart förtur om så hade varit fallet Nu är det bara att vänta på att det ska bli söndag..!
Jag har lite svårt att inte hänga upp mig på ordet "bank" , men idag vill ju alla vara banker oavsett om man säljer möbler eller mjölk som "bisyssla", men det är inte en så'n "bank" då?
F'låt att jag sabbar Knedys lotteritråd, men vad ska man göra i väntan på dragningen........
FreCKo skrev:Jag jobbar inte på en bank. Jag jobbar på en inlösande bank för korttransaktioner! Är det så svårt?
Faktiskt!
Är en "inlösande bank" inte en "bank" alltså?
Nej, självklart inte. Enbart utlösande banker är riktliga. Inlösande, avlösande eller förlösande sådana är billiga bankkopior som prånglas ut via tradera. Helst ska det vara Vintage-banker, med tummade bankböcker och kassörer i en liten glasbur. Då blir det riktig bankutlösning ända till klockan tre.
FreCKo skrev:Jag jobbar inte på en bank. Jag jobbar på en inlösande bank för korttransaktioner! Är det så svårt?
Faktiskt!
Nej, självklart inte. Enbart utlösande banker är riktliga. Inlösande, avlösande eller förlösande sådana är billiga bankkopior som prånglas ut via tradera. Helst ska det vara Vintage-banker, med tummade bankböcker och kassörer i en liten glasbur. Då blir det riktig bankutlösning ända till klockan tre.
Faktiskt!
Jorå.. Inlösning låter värre än utlösning.
Jag vill då inte ha nån utlösning på mina pengar när jag går till bankomaten...