Snabb fakta:
*Uteffekt 450W i 2ohm / 300W i 4ohm
*Tvåkanalig + en blendkanal med separat volymkontroll.
*Rör i försteget på Classic-kanalen som kan justeras med gain från varm till skönt distad för ett rockigare sound
*Compressor på Modern-kanalen.
*DI pre/post
*CD-in
*Hörlursuttag som mutar högtalarutgångarna
*2-kanalig fotomkopplare för kanalval samt blend ingår
Senast redigerad av JMP den mån 15 dec 2008, 06:38, redigerad totalt 2 gång.
Den där toppen har jag alltid varit nyfiken på annars. Så går det när man är bortrest Vad gick sakerna för?
5tim är en sanning med modifikation. Hade redan snackat med Ironbullen för ett tag sedan och han var intresserad av att köpa riggen. Jag la upp en blänkare här oxå för att se om ngn var intresserad av bara toppen..... men samma kväll så snackade vi igen jag och Järnbullen och han slog till på hela klabbet. 8500,- inkl frakt. Hoppas och tror att han kommer bli nöjd!
blackparkas skrev:Ja det måste vara rekord för såhär mycket grejer samtidigt...
Du sålde hela riggen alltså?
Ja, det har ju varit och är fortfarande mycket prylar ute till försäljning.... men det gick! (sedan kan du läsa mitt svar till tks ang tidsramen för säljet...men det ser ju iaf ut att ha gått snabbt )
Japp....topp, 410 och 115.
Från en rocker till en annan
JMP skrev:han slog till på hela klabbet. 8500,- inkl frakt.
Bra pris för bra prylar! Som sagt, den toppen har länge intresserat mig, det verkar finnas bra ljudmöjligheter och att den klarar 2 ohm ser jag som ett stort plus. Om jag ska ha en "vanlig" topp (istället för preamp+slutsteg) någon dag så ligger en sådan bra till. Hoppas det kommer finnas en att testa i Glanshammar nästa år.
tks skrev:Bra pris för bra prylar! Som sagt, den toppen har länge intresserat mig, det verkar finnas bra ljudmöjligheter och att den klarar 2 ohm ser jag som ett stort plus. Om jag ska ha en "vanlig" topp (istället för preamp+slutsteg) någon dag så ligger en sådan bra till. Hoppas det kommer finnas en att testa i Glanshammar nästa år.
JMP, vad blir det nu istället då?
Nu skall jag köpa mig ett par säckar med trumpinnar! Det är kalla vintrar här uppe i Timrå, så jag behöver ved! (Läs: Vi får se )