Har en EBS Bass IQ som jag köpte av en PB-medlem för länge sedan.
Dessvärre var den inte helt frisk...men jag får skylla mig själv då jag "reagerade" för sent för att klaga.
Vem har koll på sån't här och kan ev. laga? Dyrt?
Den funkar inte på batteri och dåligt med "strömdosa".... suck...
"Life without bass would become very treblesome..."
Bean skrev:Har en EBS Bass IQ som jag köpte av en PB-medlem för länge sedan.
Dessvärre var den inte helt frisk...men jag får skylla mig själv då jag "reagerade" för sent för att klaga.
Vem har koll på sån't här och kan ev. laga? Dyrt?
Den funkar inte på batteri och dåligt med "strömdosa".... suck...
EBS själva brukar kunna fixa dem. Av egen erfarenhet så kan jag informera om att du kan få tillbaka den med andra fel istället, men för det mesta så brukar de funka efter service hos EBS........
EBS brukar vara jätteschyssta med sånt, det har jag hört från många olika håll. Synd att Matte haft otur bara. Ring först så det blir personligt och bra...
200071 skrev:EBS brukar vara jätteschyssta med sånt, det har jag hört från många olika håll. Synd att Matte haft otur bara. Ring först så det blir personligt och bra...
Usch...jag har ingen bra erfarenhet av EBS's såkallade kundservice, men det får väl vara värt ett försök.
Tack.
"Life without bass would become very treblesome..."
200071 skrev:EBS brukar vara jätteschyssta med sånt, det har jag hört från många olika håll. Synd att Matte haft otur bara. Ring först så det blir personligt och bra...
Ja, det kan man kalla det. Har tyvärr hänt mer än en gång så man kan kalla det annat oxå.....
Ja, det kan man kalla det. Har tyvärr hänt mer än en gång så man kan kalla det annat oxå.....
OK. Jag kanske har gräddfiul utan att veta om det.
OK. Jag kanske har gräddfiul utan att veta om det.