Behöver plats i bilen och jag ska redan ha Mesalådan och Rickenbackern med mig ner.
Men... jo... iofs...
Mackan: Pengar går att lösa i efterhand om du är en pålitlig typ, har du gjort affärer med nå´n på pratabas tidigare?
Får du lös pengar på tisdag lika som jag så kan du få basen i helgen.
Ska leverera lådan till Bluefruit här på forumet som också bor i Södertälje och vi ska mötas någonstans på söndag typ söder om stan.
Ser mig själv som väldigt pålitlig, gör första affären med någon på pratabas idag, men har handlat mycket av folk på nätet förut! Haha du satte mig i en jobbig sits nu När åker du mot sthlm? Jag menar, att du ska till Södertälje måste ju vara ödet eller hur? Ska ta en funderare!
Oj, en avancerad sak.
men jag vill ändå ha pengar mellan.
Värderar Washburnen till 2500-3000 spänn, men kom med ett bud mellan så får vi se.
Mackan: Jag åker idag till sthlm, och hem på söndag.
Jag ska inte till Södertälje på söndag men jag och BLuiefruit ska mötas någonstans söder om sthlm, jag kommer bo i Tullinge i helgen och hoppas på att vid 11-11:30 typ träffa Bluefruit.
Fundera på saken.
070/6053385 är mitt nummer, svarar jag inte så kan det vara för att jag tror att ni ringer i jobbärenden så lämna ett meddelande isf så ringer jag upp omgående.
whatawaste skrev:Skumt att P-micken sitter längre från halsen på din...
Vad jämför du med?
Kan ju vara olika på olika år.
De har t.ex. sämre (i mitt tycke) stämskruvar på nå´n senare årsmodell och utan V-profilen också på nå´t senare år.
whatawaste skrev:Skumt att P-micken sitter längre från halsen på din...
Vad jämför du med?
Kan ju vara olika på olika år.
De har t.ex. sämre (i mitt tycke) stämskruvar på nå´n senare årsmodell och utan V-profilen också på nå´t senare år.
blackparkas skrev:Hehehe... här tas inte med nå´t utifall...
Behöver plats i bilen och jag ska redan ha Mesalådan och Rickenbackern med mig ner.
Men... jo... iofs...
Mackan: Pengar går att lösa i efterhand om du är en pålitlig typ, har du gjort affärer med nå´n på pratabas tidigare?
Får du lös pengar på tisdag lika som jag så kan du få basen i helgen.
Ska leverera lådan till Bluefruit här på forumet som också bor i Södertälje och vi ska mötas någonstans på söndag typ söder om stan.
Va? Har du sålt den?
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP