Tänkte på en sak när jag såg videon, vad är det med trummisar när dom spelar, dom tittar aldrig på publiken eller så, utan alltid typ rakt in i väggen eller ut genom fönstret eller något
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
Tänkte på en sak när jag såg videon, vad är det med trummisar när dom spelar, dom tittar aldrig på publiken eller så, utan alltid typ rakt in i väggen eller ut genom fönstret eller något
Känner åtminstone en trummis som gör det, ser hyfsat komiskt ut ja
Begär ni att de både ska spela och titta samtidigt??
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Begär ni att de både ska spela och titta samtidigt??
Dom måste väl titta på något, en vägg är lite tråkigare än publiken så man kan undra varför dom alltid väljer väggen. Vem vet, dom kanske sitter där och analyserar kulören på väggfärgen
Alla trummisar som jag spelat med utom en gör det
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
Förvisso inte den stil jag spelar, men förbannat bra. Drag, tajt och riktigt övertygande. Dessutom proffsigt videohantverk. Respekt!
http://www.myspace.com/stefanmarkebo" onclick="window.open(this.href);return false;
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+ (till och med 50+)
smarkebo på Skype