Så kan bara måla bindingen med något eller byter man ut den på något sätt?
Enklast vore att måla på något sätt.. hur?

Okej det låter vettigt, så jag tar och gör detknedy skrev:Kör ner en kniv och försöka bryta loss det utan att ta bort banden, så köper du ny svart bindings och limmar fast.
måla kommer bli bajs. gör det riktigt så slipper du gråta i framtiden.YZZ skrev:ingen på gmf verkar vara rätt storlek
Ingen idé alls att prova måla eller?
Mjo men hittar som sagt ingen binding med rätt bredd och tjocklek.hosse skrev:måla kommer bli bajs. gör det riktigt så slipper du gråta i framtiden.YZZ skrev:ingen på gmf verkar vara rätt storlek
Är den för smal? Annars kanske det går att skära till den på nåt sätt?YZZ skrev:Mjo men hittar som sagt ingen binding med rätt bredd och tjocklek.hosse skrev:måla kommer bli bajs. gör det riktigt så slipper du gråta i framtiden.YZZ skrev:ingen på gmf verkar vara rätt storlek
Tjocklek hittade jag men den på gmf är lite för bred och måste jag cutta den så blir det antagligen inte jämntrumpeldunken skrev:Är den för smal? Annars kanske det går att skära till den på nåt sätt?YZZ skrev:Mjo men hittar som sagt ingen binding med rätt bredd och tjocklek.hosse skrev:måla kommer bli bajs. gör det riktigt så slipper du gråta i framtiden.YZZ skrev:ingen på gmf verkar vara rätt storlek
EDIT: Haha, kanske inte tjockleken däremot
Ähhhhhhhhhhhh, klipp till bara! *snüps!*YZZ skrev:Tjocklek hittade jag men den på gmf är lite för bred och måste jag cutta den så blir det antagligen inte jämntrumpeldunken skrev:Är den för smal? Annars kanske det går att skära till den på nåt sätt?YZZ skrev:Mjo men hittar som sagt ingen binding med rätt bredd och tjocklek.hosse skrev:måla kommer bli bajs. gör det riktigt så slipper du gråta i framtiden.YZZ skrev:ingen på gmf verkar vara rätt storlek
Haha ska du inte gå och lägga dig snart?rumpeldunken skrev:Ähhhhhhhhhhhh, klipp till bara! *snüps!*YZZ skrev:Tjocklek hittade jag men den på gmf är lite för bred och måste jag cutta den så blir det antagligen inte jämntrumpeldunken skrev:Är den för smal? Annars kanske det går att skära till den på nåt sätt?YZZ skrev:Mjo men hittar som sagt ingen binding med rätt bredd och tjocklek.hosse skrev:måla kommer bli bajs. gör det riktigt så slipper du gråta i framtiden.YZZ skrev:ingen på gmf verkar vara rätt storlek
Hur menar du nu?YZZ skrev:Haha ska du inte gå och lägga dig snart?rumpeldunken skrev:Ähhhhhhhhhhhh, klipp till bara! *snüps!*YZZ skrev:Tjocklek hittade jag men den på gmf är lite för bred och måste jag cutta den så blir det antagligen inte jämntrumpeldunken skrev:Är den för smal? Annars kanske det går att skära till den på nåt sätt?YZZ skrev:Mjo men hittar som sagt ingen binding med rätt bredd och tjocklek.hosse skrev:måla kommer bli bajs. gör det riktigt så slipper du gråta i framtiden.YZZ skrev:ingen på gmf verkar vara rätt storlek
EDIT: Haha, kanske inte tjockleken däremot![]()
Jag menar att det inte bara är att klippa, och du är ung så jag drev lite med dig bararumpeldunken skrev:Hur menar du nu?YZZ skrev:Haha ska du inte gå och lägga dig snart?rumpeldunken skrev:Ähhhhhhhhhhhh, klipp till bara! *snüps!*YZZ skrev:Tjocklek hittade jag men den på gmf är lite för bred och måste jag cutta den så blir det antagligen inte jämntrumpeldunken skrev:Är den för smal? Annars kanske det går att skära till den på nåt sätt?YZZ skrev:Mjo men hittar som sagt ingen binding med rätt bredd och tjocklek.hosse skrev:måla kommer bli bajs. gör det riktigt så slipper du gråta i framtiden.YZZ skrev:ingen på gmf verkar vara rätt storlek
förstod det där med drivandet...det var mer det där om att gå och lägga sig som inte klickade heltYZZ skrev:Jag menar att det inte bara är att klippa, och du är ung så jag drev lite med dig bararumpeldunken skrev:Hur menar du nu?YZZ skrev:Haha ska du inte gå och lägga dig snart?rumpeldunken skrev:Ähhhhhhhhhhhh, klipp till bara! *snüps!*YZZ skrev:Tjocklek hittade jag men den på gmf är lite för bred och måste jag cutta den så blir det antagligen inte jämntrumpeldunken skrev:Är den för smal? Annars kanske det går att skära till den på nåt sätt?YZZ skrev:Mjo men hittar som sagt ingen binding med rätt bredd och tjocklek.hosse skrev:måla kommer bli bajs. gör det riktigt så slipper du gråta i framtiden.YZZ skrev:ingen på gmf verkar vara rätt storlek
![]()
fast det är ju jag med..
Jo det är skönt att sovarumpeldunken skrev:förstod det där med drivandet...det var mer det där om att gå och lägga sig som inte klickade heltYZZ skrev:Jag menar att det inte bara är att klippa, och du är ung så jag drev lite med dig bararumpeldunken skrev:Hur menar du nu?YZZ skrev:Haha ska du inte gå och lägga dig snart?rumpeldunken skrev:Ähhhhhhhhhhhh, klipp till bara! *snüps!*YZZ skrev:Tjocklek hittade jag men den på gmf är lite för bred och måste jag cutta den så blir det antagligen inte jämntrumpeldunken skrev:Är den för smal? Annars kanske det går att skära till den på nåt sätt?YZZ skrev:Mjo men hittar som sagt ingen binding med rätt bredd och tjocklek.hosse skrev:måla kommer bli bajs. gör det riktigt så slipper du gråta i framtiden.YZZ skrev:ingen på gmf verkar vara rätt storlek
![]()
fast det är ju jag med..sova kan man göra när man är död, eller?
Fast det är ju väldigt skönt att sova.......................................ZzzzzzZzzzzzzZzzzzZzzzzz.........
jag skulle bli väckt 10 idag för att vända på dygnet lite, men jag har inget minne av att jag var vaken dåYZZ skrev:Jo det är skönt att sovarumpeldunken skrev:förstod det där med drivandet...det var mer det där om att gå och lägga sig som inte klickade heltYZZ skrev:Jag menar att det inte bara är att klippa, och du är ung så jag drev lite med dig bararumpeldunken skrev:Hur menar du nu?YZZ skrev:Haha ska du inte gå och lägga dig snart?rumpeldunken skrev:Ähhhhhhhhhhhh, klipp till bara! *snüps!*YZZ skrev:Tjocklek hittade jag men den på gmf är lite för bred och måste jag cutta den så blir det antagligen inte jämntrumpeldunken skrev:Är den för smal? Annars kanske det går att skära till den på nåt sätt?YZZ skrev:Mjo men hittar som sagt ingen binding med rätt bredd och tjocklek.hosse skrev:måla kommer bli bajs. gör det riktigt så slipper du gråta i framtiden.YZZ skrev:ingen på gmf verkar vara rätt storlek
![]()
fast det är ju jag med..sova kan man göra när man är död, eller?
Fast det är ju väldigt skönt att sova.......................................ZzzzzzZzzzzzzZzzzzZzzzzz.........
inte lika skönt när man har sovmorgon och sen är det någon som går och väcker en ändå dock
hände mig idag, fick gå upp halv 12..
Hahaha ringklocka?rumpeldunken skrev:jag skulle bli väckt 10 idag för att vända på dygnet lite, men jag har inget minne av att jag var vaken då
nä, skikande trollunge (lillasyster) är det enda rätta! fast det funkade ju inte...men en sån borde du skaffa! dom e så gulliga att man inte kan ta sönder dom heller...mycket bra kvalité. det kompenserar för funktionenYZZ skrev:Hahaha ringklocka?rumpeldunken skrev:jag skulle bli väckt 10 idag för att vända på dygnet lite, men jag har inget minne av att jag var vaken dåjag skulle behöva en ringklocka iaf fast inte särkilt lönt eftersom jag bara slår sönder dom efter ett tag
Tyvärr har redan en, blev missnöjd.. Låter när den ska vara tyst osv..rumpeldunken skrev:nä, skikande trollunge (lillasyster) är det enda rätta! fast det funkade ju inte...men en sån borde du skaffa! dom e så gulliga att man inte kan ta sönder dom heller...mycket bra kvalitéYZZ skrev:Hahaha ringklocka?rumpeldunken skrev:jag skulle bli väckt 10 idag för att vända på dygnet lite, men jag har inget minne av att jag var vaken dåjag skulle behöva en ringklocka iaf fast inte särkilt lönt eftersom jag bara slår sönder dom efter ett tag
Visst har jag det. Det är dock ingen sådan cool grej som du hade med effektboxen och det. Min är som en vanlig jazz bas. Hade dck viljat ha den effektdelen så hade jag byggt om denna prontoA_Warning skrev:Du har ingen bild på skönheten?
Mjo huvudet är ju svart.. så kanske kroppen svart så har man matching HSrumpeldunken skrev:en omlackning/avlackning skulle inte skada
men seriöst...tror den kan bli riktigt tuff då