VEM?

Prata om olika basister, kända som okända
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Ja, vad var det vi sa?
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++

Inlägg av GandhiMK2 »

Jo...men vaffan.....=/ Man blir ju ledsen i ögat....Skidbacken kommer att kännas på ett annat sätt imorgon bitti....liftåkandet kommer att kännas tyngre än vanligt....
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Användarvisningsbild
GandhiMK2
Medlem++

Inlägg av GandhiMK2 »

och ett år efter sista posten så är det fortfarande helt.....helt......obegripligt....!!
HUR i hela friden kunde det bli så busy??? Och helt galet slarvigt och på'igt??
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
dereborn

Inlägg av dereborn »

Ja, det har helt klart inte blitt bättre av att liga till sej ett år. Fy och usch. Måste nog ta en stärkande cognacsspetsad glögg för att komma över detta svängmord. Ryskt känns groovet.
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Håller med övriga farbröder, detta är fortfarande en skymf mot allt som påminner om sväng. Rutger låter idag ännu mer som en folkhögskoleonanist med möbelbas. Skämmes.
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
umax
VIP medlem

Inlägg av umax »

Spelar ingen roll. "One Of Us" förlåter allt. Leta upp. Skruva upp. Njut.
Fender Jazz -72 | Fender Elite V Jazz | MusicMan StingRay -91 BL RW | Fender Jazz MIJ BL RW FL | Kontra | Cort-akke
TC PT|EBS MC|MXR M-82|VTDI|GKMB-500|2xMesaPH410|2xtks112

Svenska Populärmusikorkestern | Third Encore
Skriv svar