Inteförinte att man blir sugen på jazzen. Kollat lite efter en jazz med rosewood och block's, inte vit dock men den där var jävligt läcker. Kommer kanske pm, måste smälta detta lite först.
Som den wannabee skåning och kvasi smålänning som Hosse är så har han ingen kamera att plåta objekten med så jag följer Johannes exempel och slänger in lite bilder på HPD-jazzen.
Håll till godo!
Torrpassning av komponenter
Inmätning av stallet
Hosse visar hur en skruv (inte) skall dras
Innan strängning
Klar!
Men visst tusan slapar Hosse!
Inspektion
Godkännande!
Som ni ser så är det en maffig bas.
Kan bara tillägga att hade jag haft stålarna hade jag köpt den bara för att få halsen.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Det här var inte bra....
Vad var det för mickar sa ni på Jazzen!?
EDIT: Hittade själv.
Men det är då....
Varför ska alla sälja så bra basar NU när jag har sålt och sparat och vänt på alla pengar jag har för ett framtida köp!?!?
Det här går ju inte alls...
Det här var inte bra....
Men det är då....
Varför ska alla sälja så bra basar NU när jag har sålt och sparat och vänt på alla pengar jag har för ett framtida köp!?!?
Det här var inte bra....
Men det är då....
Sälj din amerikanska skrothög och köp Hosses jazz!
Du lär förhoppningsvis få pengar över till en pizza på avbetalning!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!