Geddy_Lee skrev:
Men det är väl det som är lite hela grejen med det här stället?!
Jag har hållit mig till sanningen i allt i den här tråden,
men är självklart medveten om vilka brandfacklor jag kastar när jag petar på en sån helig ko som Jaco.
Säger bara - Beundransvärt!
Själv gillar jag Jaco, och Bruce, och många fler (men inte the Ox) och gillar de jag gillar för musikens skull, inte för att man måste...
MALA skrev:
Själv gillar jag Jaco, och Bruce, och många fler (men inte the Ox) och gillar de jag gillar för musikens skull, inte för att man måste...
Ehhh... vem gillar någon för att man "måste"? Hoppas verkligen ingen sitter och känner att de "måste" gilla Jaco om de egentligen inte gillar musiken. Känns rätt mycket lågstadie om ni ursäktar.
GrafZeppelin skrev:Jag tror El Gäddo missuppfattade mitt inlägg lite...
Vad har jag missat nu?
Angående I Want A New Drug;
Underbart klipp! Wich i´d been there!
Såg dem på Johanneshov -87, men inte med the ToP-Horns!!
Underbart gitarrljud och licks mellan sångstroferna.
Diggar skarpt solot med Purple Haze referensen oxå!
Och Stephen 'Doc' Kupka på Baryton är alltid underbar!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
GrafZeppelin skrev:
NEEEEEEEEEEEEJ!!!!!! Du har fel fel fel fel fel fel!!!!!
Inte då! Lite mindre rätt, enligt el Grafo bara.
Hmmm, du gillar inte bassolon men gitarrsolon som låter som DENMESTUPPMÄRKSAMHETSKRÄVANDEKILLENISÄLLSKAPETSOMINTEHARNÅTATTSÄGAMENÄNDÅPRATAROCHPRATARTILLSMANVILLSMOCKATILLHONOM! har du inga problem med... hmmm...
GrafZeppelin skrev:
NEEEEEEEEEEEEJ!!!!!! Du har fel fel fel fel fel fel!!!!!
Inte då! Lite mindre rätt, enligt el Grafo bara.
Hmmm, du gillar inte bassolon men gitarrsolon som låter som DENMESTUPPMÄRKSAMHETSKRÄVANDEKILLENISÄLLSKAPETSOMINTEHARNÅTATTSÄGAMENÄNDÅPRATAROCHPRATARTILLSMANVILLSMOCKATILLHONOM! har du inga problem med... hmmm...
Det är ju jag som brukar vara den killen juh!
Jag kan leve med vissa bassolon med. Men det hänger ju på tillfälle och vad som spelas givetvis.
Jag har alltid diggat gitaristen i HL&tN.
På hovet spelade de The Boys are Back in Town. Bara en sån sak!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman